Gå till innehåll

20$ till 200 $ på en halvtimma

Recommended Posts

Postad

Fick ett mail att jag fått 20$ insatta på mitt konto ( CDpoker ) då jag inte visat mig där på senaste tiden.

Gillar faktiskt inte alls deras klient men gratis är gott. Reggar mig iaf till en Sit n go 6 manna 20+2$ och vinner den (84$) och sätter mig direkt på 0.5/1 NL headsup och möter jordens mest generösa fisk som snällt ger bort 115 $ till :-D

Tackar för den! :)

Postad
Fick ett mail att jag fått 20$ insatta på mitt konto ( CDpoker ) då jag inte visat mig där på senaste tiden.

Gillar faktiskt inte alls deras klient men gratis är gott. Reggar mig iaf till en Sit n go 6 manna 20+2$ och vinner den (84$) och sätter mig direkt på 0.5/1 NL headsup och möter jordens mest generösa fisk som snällt ger bort 115 $ till :-D

Tackar för den! :)

Tar Minst En Timma ; /

Annars så är det bara bra jobbat och lycka till med att öka rullen ;)

Postad

Christoffer78

jag depositade 40$ på en sajt med genrös Rb..slaskade mest i början byggde till 600$ sen torska ja allt på bakfyllan. Sen fick jag 70$ i rb och en månad senare tog jag ut 7400$ till neteller..riggat flyt =)

"Torskade matpengarna nyss med 2par mot runner runner flush"

Good Work

• 3 weeks later...
Postad

Själv började man med $1 på Stars, efter att polarn gav mig en dollar då jag ville testa klienten. På slutet utav dagen vart jag uppe på $160, förlorade ner till ca $60, sedan gick jag in på $1/$2 HU, vann upp som fan igen, var på ca $155, ca 30 min senare torskade jag, då jag testade lite $2/$4 fullringat ;)

Nu ligger den på $0 o jag lirar frirullar som aldrig förr :roll: