Gå till innehåll

Goofy-_- spelar 0.5/1 SH på SvS!


Tjugotre

Recommended Posts

Jag förstår inte varför jag envisas med att spela turrar... Jag har aldrig varit en bra turerningsspelare och dessutom så klonkar jag aldrig. ;-)

Spelade en 50+5 och en 100+10 utanför itm på båda. Så ligger man redan back 350kr idag... Får grinda upp det senare.

 

Du kan ju låsa turneringsgränserna till 0 så slipper du slaska bort pengar i onödan på de när du blir sugen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju låsa turneringsgränserna till 0 så slipper du slaska bort pengar i onödan på de när du blir sugen.

 

Tack för tipset, fan tänkte jag inte på det för? :-D

Nu blir det galen grind på 0.5/1 dags att ta igen. Ligger back 400kr idag.

Suget att skotta har uppstått men jag står emot. Har ingen stor rulle just nu. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst vad gör jag nu? Jag har nollat turrarna MEN jag backade 200kr på cashgame hade oflyt + tilt. Så går jag in och lirar en 100kr 10pers SnG BLIXT!

 

Aja fan vad dåligt.. jag leder den just nu visserligen men min tiltkontroll är ju inte bra.. Ska spela klart den hoppas på en klonk. Nu blir de ingen mer poker förrän ikväll eller tills jag känner en harmoni i kroppen.

 

Back 550kr idag.. so far... Hoppas klonken inf

 

EDIT: andra plats.. +200kr iaf back 350kr nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...