Gå till innehåll

NL200 kåk mot allin 4färg ute


Recommended Posts

NL200res pushar ju INTE Ad här hejvilt, kännsju rättidiotiskt tt göra det med påd å ja fodlar lägre färg och synar med kåk.

 

grejen var att när handen utspelade sig och överbettpushen(som alltid är stål från NL200-regs) så tänkte jag "wtf JJ? aja det här han kan jag aldrig lägga".

och han visade JJ såklart. hade väl aldrig secondguessat om jag vunnit men eftersom det första som slog mig när det hände var JJ så har jag funderatpå om jag borde insett det.

 

alltså set pushar flop, NL200-regs bluffar inte här, NL200-regs bettar inte Ad här, så den mest logiska handen känns som JJ.

 

Ja du verkar ju ha gjort analysen helt klar att han har dig slagen, men du frågade om man kan folda och jag kan nog inte folda. Samma sak som när man sitter med KK o en snubbe 4-bettar pre, finns en hand som slår en men man kan inte vika..

 

Eller då man har nästnöten och får en raise emot sig, man har svårt o folda då också. Fast sen kan jag inte uttala mig om hur nu NL200 regs spelar som du nu har kommit fram till att han är(då du först sa att ni inte hade ngn history).. Men ul att han nu hade JJ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NL200res pushar ju INTE Ad här hejvilt, kännsju rättidiotiskt tt göra det med påd å ja fodlar lägre färg och synar med kåk.

 

grejen var att när handen utspelade sig och överbettpushen(som alltid är stål från NL200-regs) så tänkte jag "wtf JJ? aja det här han kan jag aldrig lägga".

och han visade JJ såklart. hade väl aldrig secondguessat om jag vunnit men eftersom det första som slog mig när det hände var JJ så har jag funderatpå om jag borde insett det.

 

alltså set pushar flop, NL200-regs bluffar inte här, NL200-regs bettar inte Ad här, så den mest logiska handen känns som JJ.

 

 

Seriöst. Jag spelar NL 200. Folk bettar hejvilt med Ad bla bla.

Och jag är regular på NL 200 Prima. Största nitverket i världen. Jag hade instasynat. Har han dig slagen, reload, se glad ut och ta tillbaka pengarna.

 

Jag synar all-in på river med alla kåkar. Och ev. Ad om FI inte är typ 13/8 med riverbet på mindre än 25%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klart du kan vika KK pre mot 4-bet och djupa stacker 150bb+ och bra read... nåja, du har lagt upp för analys och alla verkar ju tycka tvärtom/ha annan erfarenhet om nl200 än dig ^^

 

Jo klart man kan vika om man har den readen och man är djup. Men med 100bb stackar och "vanlig" FI så kan man ju inte vika, var inte det jag syftade på utan det var sjävla jämförelsen. Har man inte nöten och någon raisar kan nman itne syna..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...