Gå till innehåll

Hur gör jag?


krissemAaN

Recommended Posts

Jag har $0, 0 SEK och 0€ på alla sajter. Jag vill komma igång och spela med real money. Det räcker med $1 eller €1 eller också 1 SEK. Bara jag får spela med riktiga pengar på någon sida. Jag vill inte göra någon insättning. Hur gör jag, på vilken sida och varför?

 

Kan vara en konstig fråga, men ändå.

 

 

tacksam för svar, see ya=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa sajter kan ha kampanjer där du får gratis pengar för att öppna ett konto.

 

Annars är det som sagt freerolls som gäller (gratisturneringar där man vinner riktiga pengar)

 

Eller så klipper du gräsmattan hos din moster för en hundralapp och sätter in den på pokerkontot. Det lär gå betydligt snabbare än att tjäna samma summa på frirullar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa sajter kan ha kampanjer där du får gratis pengar för att öppna ett konto.

 

Annars är det som sagt freerolls som gäller (gratisturneringar där man vinner riktiga pengar)

 

Eller så klipper du gräsmattan hos din moster för en hundralapp och sätter in den på pokerkontot. Det lär gå betydligt snabbare än att tjäna samma summa på frirullar.

 

Jag må vara snål, ja ;)

 

Okej, kan du ge något exempel på en sån sida? Hade uppskattats enormt.. Annars, vet ni någon bra sida med fina freerolls då? ;)

 

Hade inte suttit fel..

 

Tack så mycket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

google på "free poker money" gav en hel del pengar såg jag (kikade bara på några), dock får du ju inte ha konto där förut. själv började ja från 10 dollar på vcpoker.com/free35/ (finns fortf vet jag), så kan ju alltid varmt rekomendera det (i-poker network tror ja):P

 

Och där får man 10 dollar gratis, utan bonus, utan att man måste sätta in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har $0, 0 SEK och 0€ på alla sajter. Jag vill komma igång och spela med real money. Det räcker med $1 eller €1 eller också 1 SEK. Bara jag får spela med riktiga pengar på någon sida. Jag vill inte göra någon insättning. Hur gör jag, på vilken sida och varför?

 

Kan vara en konstig fråga, men ändå.

 

 

tacksam för svar, see ya=)

 

De flesta pokersiter har freerolls. Det är bara att bege sig till de största siterna och titta, så får du snart ihop en lista på 100-200 olika dagliga freerolls. De flesta av dem, som t ex de på B2B-nätverkets siter, Absolute Poker och Full Tilt, ger ganska lite värde. Störst värde har oftast de freerolls som en liten pokersite som ingår i ett nätverk har. Då kan det handla om bara ett par hundra deltagare i stället för flera tusen.

 

Det vore taskigt att skriva det här utan att ge några mer konkreta tips, så här är några:

- Prima nätverket ( Nordicbet och ett tjog andra ställen) har många dagliga freerolls.

- Mermaid Poker och andra siter inom Boss-nätverket har fina egna freerolls

- William Hill Poker - i Cryptologic nätverket - har bra egna freerolls till helgerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

google på "free poker money" gav en hel del pengar såg jag (kikade bara på några), dock får du ju inte ha konto där förut. själv började ja från 10 dollar på vcpoker.com/free35/ (finns fortf vet jag), så kan ju alltid varmt rekomendera det (i-poker network tror ja):P

 

 

Hur lång tid tog det tills du fick dina gratis 10 dollar? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såklart reg... du som real m........... (en del sidor går det att reg... play m..)

 

du behöver inte sätta in några pengar

 

Okej, nice.. Har singat upp på VCpoker nu och skrivit in koden *********, så de 10 dollarna lär ju ligga på kontot inom ganska snart framtid..

 

Just nu väntar jag på att fler folk ska joina en sng freeroll på Simbapoker ;)

 

Tack!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...