Gå till innehåll

Fulaste fotbollsspelaren


Hakflem

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jag och ett par kompisar diskuterade fulaste fotbollsspelaren. Personligen tycker jag att Ribery är sjukt ful. Liten är han också. Nån som känner till något värre?

 

01022005_ribery_09.jpg

 

 

Killen har avrit med om en ganska tuff olycka, måste finnas bättre personer att hacka på tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker Ribery ska stå utanför diskussionen pga trafikolyckan han var med om vid två års ålder.

 

Håller med om att Luke Chadwick är ful, och en annan neandertalare som jag länge förundrats över är Carles Puyol.

 

puyol.jpg

 

När vi ändå är inne på suspekta frisyrer tycker jag även att Yossi Benayoun skulle behöva en makeover.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker Ribery ska stå utanför diskussionen pga trafikolyckan han var med om vid två års ålder.

 

Hoppla, kände faktiskt inte till det. Fy skäms på mig. Då tar jag tillbaks det, tur man inte är så snygg själv. Jag får slänga in en reserv istället. Iain Dowie är ju ingen läckerbit direkt, men jag antar att han varit med om minst tre olyckor i alla fall.

 

dowie.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppla, kände faktiskt inte till det. Fy skäms på mig. Då tar jag tillbaks det, tur man inte är så snygg själv. Jag får slänga in en reserv istället. Iain Dowie är ju ingen läckerbit direkt, men jag antar att han varit med om minst tre olyckor i alla fall.

 

dowie.JPG

 

Han ser fan ut som den där killen i stugan i filmen The goonies.

 

 

edit: hittade en bild

 

goonies_sloth_1024.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...