Macroman Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Modafinil folded Nit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Torskus är väl tightaste niten på hela prima så med den readen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 folda prepusha river nit? Jag höjer pre. Sen så bettar jag river eller så check/foldar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Ja, folda pre kommenterade jag inte ens. Modafinil vet jag inte vem det är, men han har stora problem med att värdera sina händer rätt. Jag har sett honom 4betta med AJ och klonka mot AK. Killen har visst allvarliga tiltproblem och jag vet inte var han får sina pengar ifrån, men jag kan lova att det inte är från poker i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Ja, folda pre kommenterade jag inte ens. Modafinil vet jag inte vem det är, men han har stora problem med att värdera sina händer rätt. Jag har sett honom 4betta med AJ och klonka mot AK. Killen har visst allvarliga tiltproblem och jag vet inte var han får sina pengar ifrån, men jag kan lova att det inte är från poker i alla fall Den här tråden kommer bli rolig att följa nu:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 haahhahahahahahahau8fgad9yf8gaayhahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Ja, folda pre kommenterade jag inte ens. Modafinil vet jag inte vem det är, men han har stora problem med att värdera sina händer rätt. Jag har sett honom 4betta med AJ och klonka mot AK. Killen har visst allvarliga tiltproblem och jag vet inte var han får sina pengar ifrån, men jag kan lova att det inte är från poker i alla fall Lol! Detta är ju guld! Bangkok calling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 spela roll vilken hand man har om man vet att man drar ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 modafinil gör heltokiga spel, fattar inte hur han kan plussa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Ok, jag har obekräftade rykten från säkra källor inom Prima att Modafinil äger useraccount 363, vad det nu kan betyda!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Ja, folda pre kommenterade jag inte ens. Modafinil vet jag inte vem det är, men han har stora problem med att värdera sina händer rätt. Jag har sett honom 4betta med AJ och klonka mot AK. Killen har visst allvarliga tiltproblem och jag vet inte var han får sina pengar ifrån, men jag kan lova att det inte är från poker i alla fall hahahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Ja, folda pre kommenterade jag inte ens. Modafinil vet jag inte vem det är, men han har stora problem med att värdera sina händer rätt. Jag har sett honom 4betta med AJ och klonka mot AK. Killen har visst allvarliga tiltproblem och jag vet inte var han får sina pengar ifrån, men jag kan lova att det inte är från poker i alla fall Herregud det här var bland det roligaste jag läst här:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts