Ängeln17 Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Börjar bli lite intressant att se hur det gick i handen nu. QFT Citera
Orrarah Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Oj vad uppmärksammad den blev...jag kunde förstås inte hålla mig undan från synknappen och syna direkt! han visade ju såklart upp 6-6 och tröäffa till och med 4-talet på rivern! Stars måste vara mycket tightare än andra sajter. Är det så ? Citera
strater Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 ja, för en hand speciellt urvalt där du förlorar med tptk mot set visar att det måste vara megatight och speciellt? ^^ Citera
Dead-Inside Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Postad 16 Oktober , 2007 Oj vad uppmärksammad den blev...jag kunde förstås inte hålla mig undan från synknappen och syna direkt! han visade ju såklart upp 6-6 och tröäffa till och med 4-talet på rivern! Stars måste vara mycket tightare än andra sajter. Är det så ? Pissar på Stars CG. Fan tightaste och absolut tråkigaste motståndet. Nu spelar jag inte mycke NL25 direkt men ändå. Citera
Orrarah Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2007 ja, för en hand speciellt urvalt där du förlorar med tptk mot set visar att det måste vara megatight och speciellt? ^^ Min poäng, som jag inte orka skriva, är att många tycker det är absolut självklart att syna, medan jag själv är mkt mer tveksam till det, då fi nästan alltid har något när han spelar såhär aggresivt Citera
Recommended Posts