Gå till innehåll

Sköna Meriter


polly04

Recommended Posts

en rolig fyllehistoria.

 

De var en ljuvlig fredagkväll förr många år sen. jag och min polare gick ut och kröka som vanligt.. kvällen var som vanligt och klockan började närma sig 03 och vi hade inte hookat upp mednågra brudar = vi var tvungna att slösa pengar på taxi och åka 2 mil hem.. Så de vart ett desperat försök att fixa några tills klockan slog 03 dåstället stängde eftersom vi var mycke fulla så spelade inte utseendet så stor roll och de kom att bli att jag såg en tjej som inte såg så farlig ut kolla lite extra på mig så jag glassa fram till henne och dansa upp henne och saken va biff vi skulle få haka med dem de va 3-4 tjejer och hade sjuss ut på landet där de bodde.. så vi rossla in oss i den gula mercan som vart ganska full.. därav en brud med gipsat ben men henne droppa vi av på vägen.. nu var vi 3-4 tjejer och jag o min polare vi åkte typ 30-40 min då vi kom fram till stor gård där vi rasa in. de berättade att de jobbade på gården med hästar. eftersom klockan börjat rinna iväg så hade alkoholen också örjat rinna ur kroppen och vi såg hur tjejerna såg ut men ännu värre hur de beteede sig.. Hon jag fixat var mer lr mindre lätt utvecklingsstörd. en av tjejerna var söt men hon försvann ganska snabbt.. Men så helt från igenstans rasar en 120 kilos kärring in i huset och för ett jävla liv... Dessa tjejer jobbar för mat och husrum typ hos denna surugatmorsa och då får rida o leka med hennes hästar, hon skriker och gormar som en galning och efter att hon e klar med tjejerna vänder hon sig om till oss och säger att vi kan dra.. vadå dra vi e 30-40 min åt helvete hur ska vi kunna dra.. Och från igenstans ska kärringen ha hjälp med sin dator innan vi ska gå.. jaja kollar väll på den säger jag.. nått alvarligt fel var depå datorn.. hon säger att vi får sjuss in till stan när vi löst problemet... hur fan ska vi lösa de.. jag hittar på nått att hon ska ominstallera drivrutinerna och bla bla medans jag suttit framför datorn har polaren hittat en ask med 5hundringar som han norpar ettpar stycken.. kärringen släpper till slut oss från dator rummet.. och kl e nu 07:00 och vi kommer tillbaks till stan lagom till att äta frukost på stammis cafet med kärringens pengar mohahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 118
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En gång tidigt i min karriär. Hade aldrig satt in mer efter mina första 30$, spelade med otroligt kort rulle framgångsrikt i typ ett halvår. Det oundvikliga hände och jag gulade. Satt in 1000$ till, gulade. Fick rakeback, gulade den, fick rakeback på min sista session, drygt 2,5$.

 

Dubblade dem på 1 hand NL20$. Satt in 5$ på NL50$ HU, vann typ 200$. Hade en vecka senare 2.5k. Sen dess har jag aldrig satt in en dollar och spelat vinnande i 2 år. Nu med bättre bankrollmanagement :)

 

edit: I min första 7-stud hand nånsin, då menar jag verkligen den absolut första handen, satt mig ner, postade och får AAA, 4e kortet A.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vunnit en 100+9$ multi på Party Poker för något år sedan va några tusen $

 

3:a i 100+9$ 30.000$ guarantee på Stars 3375$

 

Brukar inte köra MTT då jag jobbar och inte har tid att spela till slutet.

 

Men den som jag är mest stolt över kom för några min sedan. Ingen större summa ( 945$ ) men slog ut Isabelle Mercier i en SnG 210+15$ 9 players Heads up på slutet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här är lite sjuk men ändå rätt ball:

Strulade med min storebrors blivande flickvän på samma fest som de träffades men ca 1h tidigare.

 

Skön fyllehistoria:

Vaknade upp efter Danmark-Sverige matchen på soffan i ett totalt okänt hus med feta skrapsår över hela kroppen, nästan 1 mil från stället som jag hade kollat på matchen. Alla låg och sov men utforskade lite och upptäckte att det var hemma hos några (8-11år) som jag varit ungdomstränare till. Har fortfarande ingen aning om hur jag kom dit, har inte vågat fråga heller men jag antar att jag ramlat och de hjälpt mig på något sätt. Historien slutar inte där, skulle ta mig hem men visste inte var jag var och bussarna hade inte börjat gå (05:00 typ) så gick längs järnvägen. Tydligen gick jag åt fel håll och efter 1hs promenad blir jag upplockad av en norrländsk finne som skjutsar mig in till stan. Jag hade gått ca 1 mil åt fel håll hehe. Värt det? Bloody hell yeah!

 

Är väl ingen merit, men har fått cred av flera stycken som sagt att det är den skönaste fylleberättelsen de hört så får försöka slå mig in där.

 

ahahhahahaha... fan roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...