polly04 Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Sköna Meriter Skapade denna tråd för er alla som vill skryta med era poker-meriter. Viktigt * Endast Seriösa Inlägg * ~VerklighetsTroliga * ~Undvik att ljuga MVH/KriHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 1/877 i 5$ buyin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-larsson- Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 1/877 i 5$ buyin Hur mycket vann du då? Vilken sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 * ~VerklighetsTroliga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Polly04 Har inte DU några VerklighetsTrogna sköna Meriter? Jag har inget Att Skryta med Direkt men jag Kämpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 1 av 1024 26$ buyin på FTP. 3a i europa på legofotboll år 2000 (har iofs inget med poker att göra, men ändå en merit ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Hur mycket vann du då? Vilken sida? 1053$ Towergaming. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polly04 Postad 13 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Polly04 Har inte DU några VerklighetsTrogna sköna Meriter? Jag har inget Att Skryta med Direkt men jag Kämpar. Nja men förr skröt man med det ofta men när men tänker efter så var det inte så himla imponerande ... Kom 1a av 8000 * på Expekts 2000$ Freeroll Vann Totalt 440$ * Notis - Endast ca 5000 Var med. Samt så började jag en gång med 4 dollar och 1 dag senare var jag uppe på 1600$* * Förlorade allt samma dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 3/~3300 i $216 MTT. ... var tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Jag var nära att posta alla mina turneringsresultat live och online. Men ångrade mig som tur var precis nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 13 rätt på europatipset under sommaren, 64 raders system, utdelningen var hela 14 kr! (-50) Edit: missade att det var poker.. men svenska spel iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Har vunnit en 10-manna freeroll-SnG (Fixed Limit) på SimbaPoker genom att bara använda raiseknappen (+callknappen om cappat) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noa Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Jag var nära att posta alla mina turneringsresultat live och online. Men ångrade mig som tur var precis nu. Posta så vi får lite intressant läsning!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 13 rätt på europatipset under sommaren, 64 raders system, utdelningen var hela 14 kr! (-50) Edit: missade att det var poker.. men svenska spel iaf.. 13rätt och 14kr den är svår slagen, var rätt nöjd med en 12:a som gav 20kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 17000 gr pengarna på trion (hästar alltså) för sex år sen, det rekordet står sig än. Spelade upp 10$ till 2800$ på sex timmar på Everest för en månad sen:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 är 100% vinnare på omaha-sng. bara spelat en iof...och noll koll såklart, men vann gjorde jag..mwohahah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Edit. Bad Ängeln, bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Äntligen kom denna tråd. Bra också att det finns lite förhållningsregler, samt att liknande trådar inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 checkraisade jacobmal som bluff på rivern 25/50nl. har nu cashat ut alla vinster och funderar på nästa mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 hit n runnade för en BB på fulltilts poker högsta bord pang in på bordet blixthöjning sedan sitout och håna i chatten. kändes helrätt!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 hit n runnade för en BB på fulltilts poker högsta bord pang in på bordet blixthöjning sedan sitout och håna i chatten. kändes helrätt!!!!!!! Har alltid drömt att göra det. Göra det en gång per dag å man kan ha det som yrke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 * Vann Poker-SM för Studenter i Juli 2007, ca 3000 pers med enligt student.se * Gick från $0 till ca $21'000 på onlinepoker under fyra månader, jan-april 2007 Färdigskrytet, resten e skåpmat /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Min första session idag under kvällningen gick väldigt bra och jag plussade 4 inköp väldigt fort. Sedan satte jag mig för ca en timme sedan och lirade lite småfull, astrött och semi-orolig för att slaska bort dagens vinst. Samtidigt som jag vet att man absolut inte ska spela ytterligare efter en rush session, framförallt med dessa ovan nämnda faktorerna inblandade. Istället för att bli utdragen och börja fylleslaska gick jag och vann tre inköp till. Detta slår era turnerinsklonkar med hästlängder. Allt för mig, god natt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Spelat en HU-SnG live mot Phil Helmuth (han spelade 4st simultant) och han var trevlig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts