Gå till innehåll

Walldens pokerliv och andra sjuka saker!


HoldemAron

Recommended Posts

Konstiga dagar nu.. spelat sjukt mycket nu 12k händer HU nu på 2 dygn, varierer mellan at spela så sjuuukt dåligt at jag bara borde sova och spela bra stabilt igen.. tror nåt innom pokerhjärnan blev førstørd när jag skadade huvet i våras.. fattar bara inta gör dumma saker som jag vet e dumma men trykker endå..

 

ïgår backade jag 15 buy inns.. sjuka utdragninger en stund men med 15 ned så måste det nog ha varit lite tilt inblandat..

 

børjat dagen bra i alla fall med 2bi upp snart breakeven før månaden.. känns jobbigt då jag spendarar minst 20k i månaden hehehe..:roll:

 

nån annan än jag som tycker at lite av cardrunners HU vidz e lite veka? dom spelar jo typ ja.. på låga nivåer känns det som man kan trixa med huvet til FI rätt bra med lite crazy moves och sjuka stats..

 

mer spel nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

back 10 bi til, tar paus x antall dagar, nåt måste ske i skallen før at jag skal fortsätta spela poker..

 

typ en hand på 05/1 HU idag båda djupa 200bb pluss..

 

jag 3x från button med QJ syn flop Q102 check, jag pot han raise jag reraise han all inn syyyyyyyn! WP!!!! hur kan man gøra sånt när man vet man e bakom?

 

ingen som skriver här, men jag updaterer nog om jeg børjar spela poker igen! min førsta førlustmånad på 3 år..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugnade mig några dager och va lite med frugan, spelat kanske 2k händer och plussade 15 buy inns typ, typ lillpluss på pokerhost nu. Fått mina penger fran neteller nu och dom ska sparas på nåt ok vis, några som har tips til några sköna fonder ?

 

Vet inte vad folk vil se i dagboken för at kommentare så sig vad ni vil läsa om.

 

Men et tema jag tycker kunde vara värd en diskusjon:

 

Hur balansere 3bets HU? tror jag bruker reraisa bara händer som krossar hans range pluss lite suited connectors, men mot en tänkande FI borde det va rätt kasst, då man syner med medioker händer och 3betar dom bättre. Vad tycker ni e rätt balans? kanske jag formulerade mig lite krångligt..

 

Blir några HH's imorn säkert.

 

Peace and love

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...