Gå till innehåll

Fiskig lowstakes

Peligroso

Recommended Posts

Ja, en ständigt återkommande fråga antar jag, men har sökt runt lite och inte hittat något konkret svar (visserligen kanske det är för att det inte finns något konkret svar, men men...).

Är inne på att byta pokersite då den jag lirat på precis bytt nätverk. Spelar lowstakes (0.10/0.20 samt 0.25/0.50) och undrar om det finns något särskilt fiskigt nätverk för det. Har hittils lirat på partypoker (dock ej efter jänkarna stängdes av), full tilt, pokerstars, samt mestadels prima/microgaming.

Har dock inte direkt märkt särskilt stora skillnader mellan sidorna när det gäller fisk, bortsett från partypoker de gamla goda dagarna, men jag kanske inte har tillräckligt mycket erfarenhet av nätverken för att avgöra det.

Rakeback är viktigt (därmed är pokerstars inte så lockande), och stöd för datamining, pokertracker och pokerace hud likaså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också problema att hitta fisk. Har tidigare fiskat på Ipoker, men där har det plötsligt blivit helt jävla sönder grindat.

Testade svenska spel i veckan, men det var inte alls så fiskigt som jag har hört.

Preflop jättehög typ 60% (5 manna bord) men i spelat så var det hopplöst att få syn när man tryckte på med stål. Fick bara syn när jag bluffa :oops:

Usch, ser fram mot min första förlust månad på 2år :cry:

Länk till kommentar

Har man problem med att hitta fisk på NL50 och lägre är man nog fisken själv tyvärr.

Ang. Ipoker där finns det ju fisk på i princip alla bord upp till NL200 iallafall

Kan vara tillräckligt kaxig att säga att jag inte är en fisk iaf., funderar på att lira på ipoker men jag hatar deras mjukvara efter att ha lirat på prima. Vad är det här för skit med att man bara hör ljud från det aktiva bordet t.ex.?
Länk till kommentar

Kan vara tillräckligt kaxig att säga att jag inte är en fisk iaf., funderar på att lira på ipoker men jag hatar deras mjukvara efter att ha lirat på prima. Vad är det här för skit med att man bara hör ljud från det aktiva bordet t.ex.?

ipoker och ongame har dom sämsta klienterna på marknaden , fyusch för dom!

Länk till kommentar

E ju så mycket fisk på de nätverken att man kan stå ut med klienten. Jag har iallafall inga problem att 8tabla 6manna utan att missklicka. Vad är det som gör att du inte gillar ipoker?
Jaadu, först och främst vill jag klaga så jävla mycket på det faktum att ljudet bara hörs från det aktiva bordet. Det gör att jag missar vissa händer och "sitter ut" ofrivilligt. Det är säkerligen något man kan vänja sig vid, men jag är van vid bättre grejer där.

Jag hatar sökfunktionen hos ipoker som förmodligen är den slöaste i världen och jag hade gärna sett en bättre buddylist. Jag _hatar_ deras DP (jag vet inte om det bara är ipokers DP som fungerar på det här sättet, men jag har redan blivit förbannad två gånger då folk har accepterat ai och disconnectat, handen har spelats färdigt och jag har blivit tvungen att visa upp min hand men inte fått något för det...). Jag gillar inte hur filtren nollas vid omstart av programmet. Jag hatar att det inte går att datamina (utan att köpa ett program).

Jag hatar grafiken vid spelarna (otydligt vems tur det är, hur lång tid de har etc). Jag hatar att det inte går att ändra storlek på borden (förrutom miniview eller normal). Jag hatar själva bet-baren. Jag hatar att jag ser min balans på kontot i svenska kronor men köper in mig på borden i dollar (dock snarare siteberoende). Jag hatar att klienten inte förstår vilken bildskärm jag vill att den ska lägga borden på utan alltid lägger dem på "fel".

Jag hatar att det inte går att ha samma alias på flera olika siter i nätverket, så har man registrerat sitt vanliga alias på en annan site så är det kört om man vill byta site.

Länk till kommentar

Dom supersmå korten när man kör mini-borden, dom tiltar mej nåt otroligt!

de har ädnrat det på noiqpoker och victorchandler iaf så inga problem längre.

håller med om att ongames klient är riktigt dålig, ipokers är ganska dålig med, synd för det är de bästa nätverken att spela på.

synd att b2b dött gillar den klienten äst av alla. snygg och snabb och enkel.

Länk till kommentar