KenHag Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 Säger bara välkommen i klubben för oss gud hatar,vet hur du har det.Har levt så i alla mina 43 år,ständig motrigg med allt man tar sig för och allt enkelt förvandlas till stora problem och går käpprätt åt helvete.Men det vänder säkert en vacker dag,som man brukar säga,bara att vänta och hålla i. Citera
pejtrick Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 Garanterat B2B! Detta gulliga är du inte ensam om. Jag har haft så i 3 veckor snart! Citera
Matfrid Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Säger bara välkommen i klubben för oss gud hatar,vet hur du har det.Har levt så i alla mina 43 år,ständig motrigg med allt man tar sig för och allt enkelt förvandlas till stora problem och går käpprätt åt helvete.Men det vänder säkert en vacker dag,som man brukar säga,bara att vänta och hålla i. Jag är 48 och snäll och han ger mig fortfarande motrigg. För övrigt tycker jag att ni inte är snälla. Vi ska alla få bitcha på om utdragningar och bli klappade om axeln av varandra. Citera
Recommended Posts