Gå till innehåll

Ipod touch - USA


MR_Jimmy

Recommended Posts

Har ingen erfarenhet att köpa saker från USA. Men kollade på apple usa där priset låg på 399$ för den största, på den svenska sidan var priset galet mkt högre. Kan handla direkt från apple och få usas pris? Gärna via neteller.

Andra seriösa butiker online? Hur funkar garantier osv från dessa? Någon som har erfarenhet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nog bast att kopa fran ebay sa far du den fraktad till dig.

du har nog 1 ars garanti inom usa sa du far nog skicka tillbaka den om nagot hander.

 

apple erbjuder världsgaranti. Jag har köpt 2 ipods från USA och när det strulade med ena gick jag bara till en officiel apple affär i Umeå.

 

Sedan går det inte vara svensk och handla från apple.com, men som luckyz säger så är ebay ett bra alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

apple erbjuder världsgaranti. Jag har köpt 2 ipods från USA och när det strulade med ena gick jag bara till en officiel apple affär i Umeå.

 

Sedan går det inte vara svensk och handla från apple.com, men som luckyz säger så är ebay ett bra alternativ.

 

Tack för hjälpen grabbar, ska kolla upp lite mer på ebay. Går det att betala med neteller där? Eller hur funkar det? Har aldrig köpt något därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...