MR_Jimmy Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Har ingen erfarenhet att köpa saker från USA. Men kollade på apple usa där priset låg på 399$ för den största, på den svenska sidan var priset galet mkt högre. Kan handla direkt från apple och få usas pris? Gärna via neteller. Andra seriösa butiker online? Hur funkar garantier osv från dessa? Någon som har erfarenhet? Citera
luckyz Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 nog bast att kopa fran ebay sa far du den fraktad till dig. du har nog 1 ars garanti inom usa sa du far nog skicka tillbaka den om nagot hander. Citera
Jeg123 Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 nog bast att kopa fran ebay sa far du den fraktad till dig.du har nog 1 ars garanti inom usa sa du far nog skicka tillbaka den om nagot hander. apple erbjuder världsgaranti. Jag har köpt 2 ipods från USA och när det strulade med ena gick jag bara till en officiel apple affär i Umeå. Sedan går det inte vara svensk och handla från apple.com, men som luckyz säger så är ebay ett bra alternativ. Citera
Emilio Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 går ju köpa en adress i usa från något företag som sysslar med sådant och som vidareskickar det till din hemadress i sverige. dock är det ju rätt stor risk att man åker på tull ändå. Citera
MR_Jimmy Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2007 apple erbjuder världsgaranti. Jag har köpt 2 ipods från USA och när det strulade med ena gick jag bara till en officiel apple affär i Umeå. Sedan går det inte vara svensk och handla från apple.com, men som luckyz säger så är ebay ett bra alternativ. Tack för hjälpen grabbar, ska kolla upp lite mer på ebay. Går det att betala med neteller där? Eller hur funkar det? Har aldrig köpt något därifrån. Citera
brandt Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Är det någon skillnad på den amerikanska och svenska varianten? Svensk menu på den svenska osv? Befinner mig just nu i USA så man blev nästan lite sugen på den. Citera
SoderKrippa Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Såg en kille med den på planet hem från Aruba. Shit vikken läcker grej! Lyllos er som tjackar en /SK Citera
Jeg123 Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Är det någon skillnad på den amerikanska och svenska varianten? Svensk menu på den svenska osv? Befinner mig just nu i USA så man blev nästan lite sugen på den. Amerikanska brukar inte ha någon ljudspärr har jag för mig, det är enda skillnaden. Citera
Recommended Posts