Gå till innehåll

Analysera mitt spelande


davecat

Recommended Posts

Tja, för er erfarna spelare är det säkert en självklarhet, men inte för mig.

 

Hur ska jag bära mig åt när jag analyserar min HH? Använder just nu inga program som PO lr PT, men har börjat använda poker academy pro och där finns ju en fin funktion för HH.

 

Vad ska jag kolla efter? Vilka händer ska jag kolla extra noga på, vad lägger man mest tyngd på? Hur utvecklar jag mitt spel genom att analysera min HH?

 

 

Kan väl slänga in en annan fråga nu också som jag tänkt på till er som spelat nätpoker en längre tid. Överallt kan man hitta information och guider på hur man kan spela, det finns tusentals pokerböcker och många nyttiga program som räknar ut odds och hjälper en med spelandet. Men om nu alla på högre nivå har samma kunskap om spelet, borde inte alla vinna i längden? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du menar borde inte alla förlora i längden?

 

 

alla kan ju lära sig grundläggande strategi men alla har inte tiltkontroll, bra reads osv.

 

 

ang ditt spel så posta händer här eller på twoplustwoforums när du känner att du är osäker på vad den bästa linjen är.

 

läs också andras handanalyser...

 

leta upp bra postare och ta till dig av vad de säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du menar borde inte alla förlora i längden?

 

 

alla kan ju lära sig grundläggande strategi men alla har inte tiltkontroll, bra reads osv.

 

 

ang ditt spel så posta händer här eller på twoplustwoforums när du känner att du är osäker på vad den bästa linjen är.

 

läs också andras handanalyser...

 

leta upp bra postare och ta till dig av vad de säger.

...och skaffa PT.

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...