ribberfors Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Tja! Jag har lirat på prima i flera år nu och trivs bra. Problemet är att det är väldigt lite bord öppna på morgon/förmiddag max 4-5 st(nl200 6seat). Söker någon annan sida att spela på vid denna tid på dygnet. Några förslag? Multitablar som ni nog förstår... David Citera
rk2005 Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Kanske lite dum fråga av mig men du lirar CG då antar jag? MVH max Citera
Macroman Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Amerikanska sidorna brukar ha mkt folk på morgonen, dvs Pokerstars och Full Tilt. Citera
mpee Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 På party finns även en tillfredsställande mängdaktiva bord uppe 24/7. Citera
ribberfors Postad 10 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Kanske lite dum fråga av mig men du lirar CG då antar jag? MVH max yep Citera
ribberfors Postad 10 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2007 ok! party, stars och FT altså...vilken av dem är att fördra om man vill ha RB och med tanke på att jag är van vid primas miniview? Citera
Elitloppet Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 FT är bäst ur RB-perspektiv, det går inte att få på stars vad jag förstått. Borden går att förminska på båda siterna. Antar förresten att det är du som är Ribberfors på prima, vi har fajtats lite på 1/2 ;P Citera
Weedobooty Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Jag spelar på Full tilt varenda morgon. Mycket bra. Är man uppe på lördag- och söndagmornar är dom lite fulla också. +EV Citera
ribberfors Postad 11 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2007 FT är bäst ur RB-perspektiv, det går inte att få på stars vad jag förstått. Borden går att förminska på båda siterna. Antar förresten att det är du som är Ribberfors på prima, vi har fajtats lite på 1/2 ;P Skitbra, då väljer jag FT rakt av! "ribberfors" d e jag =) Citera
stenarn Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Ongame har bra trafik de flesta timmar på dygnet. Lite dåligt med PLO bord på morgonen bara. Citera
Recommended Posts