stasjo Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Effektiv stack 100$ Hero was dealt 22 8 players Fi1 raise ->4$ (förmodat högt pp, låg raise%) 2 fold Hero call 1 fold Fi2 call 2 fold FLOP Ac4s2d POT= 13,5$ Fi1 check Antagligen tom eller i västa fall AA Hero bet 8.5$ Känns som ja kanske kan suga upp en bluffcatch call elelr om Fi2 har A Fi2 raise->17$ Fi1 fold Hero call TURN Ac4s2d Ks POT = 47,5$ Hero check Fi2 bet 28$ Hero ??? 28$ för syn, 80$ är allin Hur får jag Fi2 att lägga in så mycket pengar som möjligt? Fi2s HD förmodas vara ganska så sannolikt AK, men även möjligtvis AQ eller tom Ax? Han kan även sitta 44 men det är en risk jag är berädd att ta. Citera
ImSoNasty Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Ur position är det bara att såsa mannen. Din Fi verkar stark, men folda set här finns inte. Go for it. Citera
Dead-Inside Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Stället är enda alternativet om du inte verkligen kan sätta han på AA, vilket du inte kan, speciellt eftersom han inte 3bettar pre. Citera
stasjo Postad 9 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Jo men om ja ställer instafoldar han AQ? AK synar han nog men om han har AK borde man väl få in pengarna ändå? Finns det någon poäng med min raise? Förutsatt att han är fisk är han mer benägen att syna checkraise Allin med AQ eller Ax, eller synar han hellre check -> minraise? Citera
strater Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 meh, om han inte är tom tror ja aldrig han viker vad han nu än har, han verkar ju tycka om den. givet ställ, att syna och sen ställa river (vilket egentligen är det enda alternativet) känns ju bara dumt... Citera
Recommended Posts