Appel Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 22priser eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bridgespelar Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 22priser eller? 80 ITM...gav $700 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 Pengarna tillbaka X2 (X3) ungefär då antar jag? Alltid ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 8 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 stora gratz hampulito och consp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bridgespelar Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 Pengarna tillbaka X2 (X3) ungefär då antar jag? Alltid ngt. Betalade in mig med 25 000 summit points...de är inte helt värdelösa...bara nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 stora gratz hampulito och consp Jag har nog alldrig varit så besviken över att vinna 7200$ Jag låg 4a med 12 kvar så jävla sorgligt kunde man inte bara fått vinna den andra 50/50 mot consp. Grattulerar till gryma pengar conspiracy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 Grattis COnsi! Jag själv klonkade hem 5$buyin igår 1053$ gav det iaf, bra för en nl25grinder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts