Bootliner Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Läste i sbrugbys blog (http://www.cardrunners.com/members/index.php?option=com_mamblog&Itemid=29&task=show&action=view&id=1549&Itemid=29) att de har spelat full tilt million dollar cashgame. Är detta nån serie som kommer sändas? (alltså kunna hämtas från nätet)? Utifrån bloggen verkar det vara en rolig lineup och stora potter (han nämner bl a en pot på 800k dollar). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dddanne Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 utan att prata piratsnack så finns dom på en tracker och visades på tv i usa i januari. Sen vet jag att jag läst att dom ska spela in en till säsong och de kanske är den han pratar om, dom har dock inte visats än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Nä det är inte piratsnack, jag bara undrar om det kommer sändas och om någon vet när. Det är nog inte den gamla han millions han pratar om, då blogginlägget är från slutet på september. Så får hoppas på att det snart kommer upp några nya avsnitt! De och HSP är ju det roligaste att se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Det är nytt, spelades in under WSOPE och kommer att visas på TV om ett tag, vet inte exakt när. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts