Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har i de senaste 10 SNG jag spelat fått in markerna med den bästa handen och blivit utdragen. Har jag väldigt dålig uppfattning om vad kalla kort är? Detta är iallafall den längta serien av kalla kort jag varit med om. Har annars väldigt bra resultat av SNG's men nu går de verkligen åt h*lvete

Hur lång är er längsta förlustperiod när ni lyckats få in allt med bästa handen och ändå blivit utdragen?!

Postad
Det måste nog ha varit sådär ett halvår. Men då var då det endast spelades poker live.

Jo jag börjar undra om jag inte lipar i onödan, men allt är relativt och är man van vid att inte ofta hamna utanför pengarna så börjar man ju undra vad som händer. Om jag får in markerna med bästa handen så förväntar iallafall jag mig att inte bli utdragen varje gång.

Postad
Har i de senaste 10 SNG jag spelat fått in markerna med den bästa handen och blivit utdragen. Har jag väldigt dålig uppfattning om vad kalla kort är? Detta är iallafall den längta serien av kalla kort jag varit med om. Har annars väldigt bra resultat av SNG's men nu går de verkligen åt h*lvete

Hur lång är er längsta förlustperiod när ni lyckats få in allt med bästa handen och ändå blivit utdragen?!

Säkert åtminstone 20 gånger i rad. Egentligen ingen aning men under min värsta badstreak, 100 inköp ner på ca 250 spelade lär jag ju haft nått liknande. Alla spelade på 119$. Min största upsving är dock 120 inköp plus på ca 230 spelade. Sammanfattningsvis, SNGs har en jävla varians, vänj dig.