ayecappy Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Dave Fromm's Short-handed Hold'em (3-disc) Byron Jacobs Heads-up Hold'em (3-disc) Någon som sett dessa och vet om de är bra? Finns trailers för dem på http://www.expertholdem.com/ och de verkar ju rätt schyssta faktiskt. HU videon måste ju vara rätt bra för blindstöld situationer postflop som jag är rätt kass på och är riktigt frekventa i de 6-max lir jag uteslutande spelar? Någon som har åsikter eller info om dessa, kostar femhundringen stycket på en svensk sajt. Citera
ayecappy Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2007 tekniskt följdfråga: det borde inte vara något problem att spela upp dessa i datorns dvd-brännare va? om jag köper dem är jag inte så sugen på att glo på dem på min 28" bildrörsteve precis Citera
demimonde Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Jag har Dave Fromms och jag är nöjd med den. Finns en stor recension av den i Firstpoker nr 4 2007. Så klart så kan du spela den i datorns dvd. Citera
FelterSkelter Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Dave Fromm's Short-handed Hold'em (3-disc)Byron Jacobs Heads-up Hold'em (3-disc) Någon som sett dessa och vet om de är bra? Finns trailers för dem på http://www.expertholdem.com/ och de verkar ju rätt schyssta faktiskt. HU videon måste ju vara rätt bra för blindstöld situationer postflop som jag är rätt kass på och är riktigt frekventa i de 6-max lir jag uteslutande spelar? Någon som har åsikter eller info om dessa, kostar femhundringen stycket på en svensk sajt. Jag köpte Fromms film i början av sommaren och den är verkligen kanon. När det gäller blindstölder osv. så täcker han upp just dessa områden ganska bra. Ett genomgående tema i hela filmen är "isolate with position" och "heads-up play after the flop". Byrons film är väl en ren heads-up film, dvs. där man endast är två spelare vid bordet. Spelar du 6-max är det Fromm som gäller, skulle jag säga. Fromm är riktigt skön i filmen och har glimten i ögat hela tiden. Kan du tänka dig att läsa en bok i ämnet kan jag rekommendera Stoxtraders "Winning In Tough Hold'em Games". I vissa delar är det rena pokertracker-porren med tiotals sidor statistik. Citera
ayecappy Postad 9 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2007 tack båda två! stox bok fick jag för nån vecka sen från stars fpp shop men väntar ett litet tag till med den. blir väl till o beställa barry tannenbaums LHE SH bok också då den har fått okej betyg av folk på 2+2's forum. Har även slängt in en köpes-annons på pf's köp&sälj nu om någon känner för o sälja sin DVD Citera
Recommended Posts