jonsapelle Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 har spelat mot en del italienare på sistone och tänkte på hur bra de beter sig vid borden, inga ty när de vinner en pott och sådant. är det bara jag eller har svenska spelare sämst beteende vid borden. "ty", "fish" och liknande kommer oftast från svenskar/skandinaver. Citera
MikeTime Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Hmmm, tycker nog engelsmännen är värst.... Bara en jäkla massa dravel i chatten hela tiden. Verkar som det första ord en engelsk pokerspelare måste lära sig är C U N T .... Citera
Genoboy Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Italienare spelar för att ha kul, inte för tjäna pengar, alltså bryr dom sig inte så mycket när dom förlorar, svenskar därimot spelar för att dra in pengar och blir då sura när gulen är nära. Tycker dock de flesta svenskar beter sig bra, även om man kastar musen i väggen efter en badbeat så är man oftast trevlig i chatten. Fick mig en rejäl utskällning igår av en irländare efter att ha vunnit en 40/60, han tyckte att mina kunskaper skulle passa bingo mer än poker, man undrar hur folk mår. Citera
MJ Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Svenskar beter sig allra sämst. Mobbade barn som inte går och mejar ner hela skolan, utan ska grinda rb, köpa märkesjeans och ta revansch. Då måste det hånas även när man vinner och såklart skälla ut fisken när den drar ut. Citera
christoffer87 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 italienare beter sig bra? drog ut en spagge fick tillbaka "hope your mother gets a tumor" "hope you die of cancer" "may all your sons die of cancer" Citera
kravmärkt Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 fan va lack jag blir när någon skriver ty Citera
ManOuchi Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 italienare beter sig bra? drog ut en spagge fick tillbaka "hope your mother gets a tumor" "hope you die of cancer" "may all your sons die of cancer" LOL Citera
Ralph247 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 fan va lack jag blir när någon skriver ty det kanske är därför det förekommer Citera
AdslVerbe Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 fan va lack jag blir när någon skriver ty Bra att veta . Citera
Ripperkof Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 italienare beter sig bra? drog ut en spagge fick tillbaka "hope your mother gets a tumor" "hope you die of cancer" "may all your sons die of cancer" En sådan djävla idiot vill man ju bara knäcka hela skallen på!! Citera
Mattie Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Håller nog inte med om att italienarna är trevliga. Händer rätt ofta att dom önskar cancer åt ens mamma. Lyckligtvis är dom så usla så jag spelar gärna med dom trots abuse. Annars tycker jag amerikanerna är otrevligast. Citera
heimdall87 Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 jag har glömt hur amerikanare beter sig Citera
bigdwarf Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Hade en diskussion om det ikväll faktiskt, svenskar är värst. Spelade fö på SvS ikväll å där är det sjukt mkt irritation mellan spelarna. Citera
Recommended Posts