jonsapelle Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 malmö pokerklubb verkar ju inte existera längre. malmö pokersällskap? några andra bra klubbar med typ freezeouts i 1K-klassen med bra struktur. kul att spela live ibland och cosmopol är ju helt värdelöst. Citera
SethCohen Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 det finns.. leta lite på forumet så hittar du Citera
jonsapelle Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2007 det finns.. leta lite på forumet så hittar du läste du vad jag skrev? Citera
SethCohen Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 läste du vad jag skrev? läste du vad jag skrev.. de som finns, finns på forumet.. du sa ju redan det bästa alternativet. vad vill du ha 10 st klubbar? pokersällskap är hur bra som helst stick dit och prova istället. Citera
jonsapelle Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2007 läste du vad jag skrev.. de som finns, finns på forumet.. du sa ju redan det bästa alternativet. vad vill du ha 10 st klubbar? pokersällskap är hur bra som helst stick dit och prova istället. men var finns de? kontakt? hittar dem nämligen ej på forumet. Citera
SethCohen Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 tror inte de gillar man skriver ut det.. dra pm ist =) Citera
Recommended Posts