gladdrkim Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Texas Hold'em $0,5-$1 NL (real money), hand #P4-51101201-35 Table Cucuta, 4 Oct 2007 1:57 AM ET Seat 1: Kambleri2 ($254.50 in chips) Seat 7: Legolas2k2 ($167.35 in chips) Seat 8: HERO[ QH,QC ] ($164.45 in chips) Seat 9: faalo1 ($92.35 in chips) ANTES/BLINDS Kambleri2 posts blind ($0.50), Legolas2k2 posts blind ($1). PRE-FLOP HERObets $4, faalo1 folds, Kambleri2 bets $10, Legolas2k2 folds, HEROcalls $6.50. FLOP [board cards 8S,4H,9C ] Kambleri2 bets $15, HERO?? Vad ska man göra här? Skulle jag slagit om igen preflop? För övrigt så finns det inte mkt till read, jag multitablar och har inte så stor koll då jag inte mött honom mkt tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Pga av stackdjupen tycker jag du ska 4betta preflop. Som spelat så raisa floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Pga av stackdjupen tycker jag du ska 4betta preflop. Som spelat så raisa floppen. Okey, och lägga för omslag? Vad gör jag på turn om han synar och det kommer skräp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 FLOP [board cards 8S,4H,9C ] Kambleri2 bets $15, HERO?? Vad ska man göra här? . rejsa mot hans JJ alt folda mot hans KK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Han har ju inte AA, KK iaf. Då hade det kostat lite mer preflopp, Som BossBaver säger är väll JJ eller 1010 rimliga händer. Som spelat slå om på floppen och se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Syna, och se vad som händer på turn. Har han AK, så har han bara 6 outs. Har han TT/JJ, så finns de bara 2. Bettar han starkt på turn får du väl ta ett beslut om du vill spela vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Tycker omslag känns bättre än syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 även regnbågen talar för en floppsyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Pga av stackdjupen tycker jag du ska 4betta preflop. Som spelat så raisa floppen. pga av stackdjupen hade jag bara synat preflop. Hade mycket hellre velat 4-betta med 100xBB och mindre. Floppen så synar jag och ser vad han gör på turn sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Okey, och lägga för omslag? Vad gör jag på turn om han synar och det kommer skräp? Höjer du flop får du absolut inte lägga för omslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts