Kvarna1 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag har inte varit så aktiv i forum men efter att nästan bustat min rulle känner jag att det kan behövas lite åsikter om mitt spel=) Glömde att kopiera denna hand men jag försöker återberätta den ett ungefär Jag ($820) Han ($810) Jag (bb): QhQc Raise $21 Han (sb): Call $21 Flopp 2h3c2s Han:Check Jag: bet $32 Han: call $32 Turn: 10c Han: Check Jag: bet $80 Han: call $80 River: 10h Han: Check Jag: bet $140 Han All in: $677 Jag synar, han visar upp Ac5s. Vad skulle ni satt honom på? Vad tyckte ni om min syn? Han var lite mer åt det agressiva hållet i sin spelstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Nu är jag en tomte men jag har inget bättre för mig så ta det med en nypa salt.. jag tycker det är en solklar syn.. vad är det han försöker representera?? 2:a?? Kanske tomtigt, men borde han inte raisa dig på turn isf?.. 10:a?? vad synar han preflop med och sen den floppen som innehåller en tia?? förresten, utelämna resultatet nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 instant syn det enda han kan ha spm slår dig är ju i princip 22,tt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxe Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Ni som säger instasyn är coola... Han floatar dir ur position med ett klent, a-hög med hålpipa. Han kan säkert göra det med andra konstiga händer, såsom a-10. Vet ej hur ofta han gjort såhär innan, men verkar juh inte otroligt att det faktiskt kan finnas en del 10or i hans range med random händer. Som ej tror dig, synar flop för att senare pusha dig ur handen, vilket är precis vad han försöker. Han skulle kunna spela en 2a såhär, om han sett dig göra hero calls innan. Posta inte resultat nästa gång please, cheers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Kall syn tycker jag så djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts