fredde80 Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Fischer är ute KK vs JJ och K träffade Vet inte om jag gillade det spelet... chippie gör det till 320k eller nått.. han ställer för 4.5m bigstack bakom hittar KK... är det inte bättre att slå om till 900 där? så han kan vika för 4 betten? Citera
sexyterran Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 jag undrar om spelarna lyssnar på radion.. ja säkert, men streamen e ju minst 1 hand efter deras lir så dom får ingen hjälp av den ändå, plus att kommentatorerna snackade om att de inte skulle prata om taktiska och strategiska saker medan händer spelas. Citera
brainslicer Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 ja säkert, men streamen e ju minst 1 hand efter deras lir så dom får ingen hjälp av den ändå, plus att kommentatorerna snackade om att de inte skulle prata om taktiska och strategiska saker medan händer spelas. spelar ju mindre roll, då vem som helst kan streama likadant, även med nån sekunds fördröjning bara Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Både och, de har ju spelat riktigt aggressivt nu inför finalbordet och folk har både slått om och synat med sämre händer. Men visst, är ju tråkigt när man inte har nån kontroll över spelet. Citera
fredde80 Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Om det ser lite konstigt ut beror det på att jag sammanfogade de båda railtrådarna angående wcoop precis... Vem hejar ni på föressten? Citera
toyzar Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 BRA GJORT !!!!! ingen aning vem man hejar på än.. behöver lite orsaker att heja på nån ! Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Kan förresten berätta nu att det är Daniel Negreanu som är "proffskommentator" på pokerstars radiosändning. Radio, med bild, så deras sändning. Citera
toyzar Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 lol när han säger till daniel att inte analysera varför bigstack raisar på button Citera
sexyterran Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Om det ser lite konstigt ut beror det på att jag sammanfogade de båda railtrådarna angående wcoop precis... Vem hejar ni på föressten? hoppas ingen vinner nu när fischer åkt >_<;; Citera
sexyterran Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 spelar ju mindre roll, då vem som helst kan streama likadant, även med nån sekunds fördröjning bara vad ere då som spelar mindre roll? Citera
brainslicer Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 vad ere då som spelar mindre roll? att dom har fördröjing på en hand o inte får snacka taktik, då nån annan med kompisar ändå kan få den hjälpen(dvs om man har nån som vill streama o analysera) Citera
sexyterran Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 att dom har fördröjing på en hand o inte får snacka taktik, då nån annan med kompisar ändå kan få den hjälpen(dvs om man har nån som vill streama o analysera) ok då kan vi säga att inget spelar nån roll då Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Har de ställt en fråga i stil med hur aggresivt spelet är online jämfört med live? Jag ställde nämligen frågan men var iväg och fixa lite mat för en stund.. för typ 20 minuter sen eller nåt. Sen kom jag tillbaka och hörde att de tog lite emailfrågor, så tänkte jag missade det. Citera
Tomtah Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 ok då kan vi säga att inget spelar nån roll då Oj så konstruktivt svar du gav när du ble ägd, det som han säger stämmer ju man kan ju lika gärna sitta me nån polare och analaysera spelet med honom i realtid alternativt över telefon. Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Har de ställt en fråga i stil med hur aggresivt spelet är online jämfört med live? Jag ställde nämligen frågan men var iväg och fixa lite mat för en stund.. för typ 20 minuter sen eller nåt. Sen kom jag tillbaka och hörde att de tog lite emailfrågor, så tänkte jag missade det. Nu sa han dessutom "we got a lot of question from all over, sweden, netherlands, bla bla". och när jag kom tillbaka hörde jag en fråga från nån i nederländerna.." Missade jag min fråga eller? Citera
kungbohman Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Vad är det Daniel och Lee bettar om? Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Vad är det Daniel och Lee bettar om? Om det finns en matematisk fördel att kunna få visa ett av sina kort i turneringar. Eller nåt sånt. Citera
inkassera Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 gjorde inte vanessa lite risiga beslut där? Citera
emilio_15 Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Om det finns en matematisk fördel att kunna få visa ett av sina kort i turneringar. Eller nåt sånt. Om det fanns ett matematiskt bevis för att göra det stämmer nog t.om lite bättre. Citera
Bootliner Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Om det fanns ett matematiskt bevis för att göra det stämmer nog t.om lite bättre. Exakt, därför jag skrev "eller nåt sånt". Citera
Flesh2Flesh Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Har de gjort någon DEAL??? Citera
kungbohman Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Negreanu har verkligen roligt Citera
Njursparven Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Har de gjort någon DEAL??? . Citera
PsychicIor Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Nån som har länk till radion ? Citera
MrZingo Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 http://istreampl-2007wcoop.wm.llnwd.net/istreampl_2007wcoop Citera
Recommended Posts