sentenced Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 Jag kan inte få pahud at fungera på ipoker,någon som har någon susning om vad jag gör fel? Pa hittar inga bord alls fast jag ställt in den på rätt katalog dvs history. Har använt mig av PA på full tilt utan bekymmer. Alla tips vore bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 tror du måste ta underkatalogen till history, dvs ditt alias katalogen! annars blankar jag, Har du senaste uppdateringen av PAHud? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 jo har senaste och jag fick upp ett av 4 bord fast inga stats syntes en gång, sen dess syns inget jävligt skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 pahud funkar sjukt dåligt för mig på ipoker. gick tillbaks till gametime Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 30 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2007 jo men gametime har jag noll koll på, provade det men trots att jag valde rätt bord fick jag upp namn på spelare på helt andra bord istället...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts