Gå till innehåll

Ska supporten på en site kunna se ens lösenord?

Recommended Posts

Postad

Jag jobbar på en Microgamingsajt och vår support kan inte se lösenordet. De kan fråga efter det i speciella fall men då ges kunden också möjlighet att ändra läsenordet efter att problemet i fråga är löst.

Det är ingen bra lösning alls, men nya plattformar är på g.

Postad

Jag skickade faktiskt exakt för 1 min sen in mitt lösen till Nordicbet för att lösa ett problem med att öppna kontot. Nån har tydligen spelat på min dator med annat alias/lösen på annan microgamingsite. Jag ser inga större problem med det då det bara är att byta det sen. Har ändå olika lösen på de flesta siter.

Dock tycker jag det är knöligt problem jag råkat ut för som jag anser microgaming borde hitta en annan lösning på. Hade samma problem när jag skulle öppna ett Purple konto, då lessna jag och orkade inte lösa det. Men jag vill spela SM sen så nu får jag lägga ner lite tid :)

Postad

Supporten har frågat efter mitt lösenord i livechatten, tror att det var på något prima skin. Har även fått lösenord i livechatt med support efter att ha uppgivit vad jag trodde var lösenordet men med fel stavning. Kan ha vart 123poker, känns lite osäkert att det är så lätt att komma över lösenord.

Postad

Det finns många pokersiter som inte har fattat det här med lösenord.

De BORDE inte kunna se kundernas lösenord, kan de det så finns

lösenorden lagrade i klartext.

Jag loggade in med rätt lösenord på royalcardroom för första gången

på ett antal månader. Jag fick inte logga in men de skickade mig ett

e-mail med mitt lösenord i klartext, utifall jag glömt det!!! Jag hade

ju precis försökt använda det ...