Gå till innehåll

Hata Expekt


nacho1337

Recommended Posts

Nån mer än jag som hatar Expekt? Satte in typ 80 dollar där för att testa klienten lite se om den är nåt för mig, det var den inte. Tänker sen ta ut mina 203 kr och när jag gör det står att dom kommer ta en avgift på 100 kr för transaktionen liksom wtf? Är detta normalt lr? Varken på eurobet eller svs har det varit så här när man vill göra uttag. För jävligt är det. Tänker aldrig mer spela på Expekt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån mer än jag som hatar Expekt? Satte in typ 80 dollar där för att testa klienten lite se om den är nåt för mig, det var den inte. Tänker sen ta ut mina 203 kr och när jag gör det står att dom kommer ta en avgift på 100 kr för transaktionen liksom wtf? Är detta normalt lr? Varken på eurobet eller svs har det varit så här när man vill göra uttag. För jävligt är det. Tänker aldrig mer spela på Expekt

 

Hm, tror aldrig jag har varit med om någon sån avgift på expekt faktiskt. Cashat ut och in mängder av ggr där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hatar expekt som fan och dom suger och jag bojkottar dom och berättar för alla hur kassa de är.

 

orkar inte skriva mer än att dom canclade den där jävla rejset i början av sommaren och det förstörde hela min sommar för att jag jagade den där skiten och kom jävligt nära (samtidigt som jag sakta men säkert losade mina pengar inför sommaren och rhodosresan) och sen satt jag i skiten helt gul, utan fucking 5000$bonus.

 

sen klonka jag i 200k på PP så allt ordnade sej men FUCK expekt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hatar expekt som fan och dom suger och jag bojkottar dom och berättar för alla hur kassa de är.

 

orkar inte skriva mer än att dom canclade den där jävla rejset i början av sommaren och det förstörde hela min sommar för att jag jagade den där skiten och kom jävligt nära (samtidigt som jag sakta men säkert losade mina pengar inför sommaren och rhodosresan) och sen satt jag i skiten helt gul, utan fucking 5000$bonus.

 

sen klonka jag i 200k på PP så allt ordnade sej men FUCK expekt

 

 

Hur fan kan du utgå från att du ska få pengarna och planera närmaste tiden efte r det? Är ju ett under att dom inte stängde bonusen tidigare. Är ialf tacksam för den tiden den höll på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan kan du utgå från att du ska få pengarna och planera närmaste tiden efte r det? Är ju ett under att dom inte stängde bonusen tidigare. Är ialf tacksam för den tiden den höll på.

 

Och där kom den igen. "Jag är tacksam för tiden Expekt inte ljög rakt ut"!

 

Tror inga konsumenter har så låga krav på pålitlighet som pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och där kom den igen. "Jag är tacksam för tiden Expekt inte ljög rakt ut"!

 

Tror inga konsumenter har så låga krav på pålitlighet som pokerspelare.

 

Är personligen mycket nöjd med expekt. Clearade bonusen några timmar efter den avbröts och fick ändå hela summan. Förstår irritationen till viss del, men det stod klart och tydligt i avtalet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är personligen mycket nöjd med expekt. Clearade bonusen några timmar efter den avbröts och fick ändå hela summan. Förstår irritationen till viss del, men det stod klart och tydligt i avtalet.

 

Att skriva "vi kan följa eller inte följa dessa regler som vi önskar" i användarvillkor är med största sannolikhet inte i enighet med EU:s konsumentlagar. Hur som helst är det ingen som orkar ta en sådan rättstvist, så vi kan väl nöja oss med att konstatera att Expekt rövknullade majoriteten av sina kunder? Visst, jättebra för er som hann, men om ni inte inser Expekt misstag i det här är ni fan fysiskt blinda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valde att den skulle casha till bank eftersom de var enda alternativet förutom kortet och den funktionen fungerade inte stod det.

 

Saknas lite info.

Hur satte du in? Spelkontot är såklart i dollar, men vilken valuta har du på bettingkontot?

Att casha ut småbelopp som 200kr i $ till svensk bank är inte att rekommendera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...