Gå till innehåll

Akut hjälp: Det går inte att vinna!!!


Mr.Gul

Recommended Posts

Hejsan pokervänner!

Det är så här att varje gång jag sätter in pengar, så går det inte att vinna det verkar som jag har en permanent downswing! Senast nu innan ja gula var bästa jag kunde få 2 par, men då åkte jag mot nån triss. Det är alltid samma gammla skit. Runner runner skit. Inte nog att dom har fått in sin runner runner stege, sen så hånar dom mig i chatten, å det är väl inte särskilt shcysst.

Jag har läst 3 poker böker slansky, harrington, glimme. Jag kan säga jag använder det som står där, men är det nån kille med färg drag ja då vägrar han lägga den!. Inlägg som "fy fan va dålig du är på poker" du suger", vill jag inte ha. Om inte moderatorna vaknar och tar bort dessa inlägg, kommer jag personligen ta hand om dessa personer. Ni fattar vad jag menar så skärp er visa att ni är över 18år!!!

Just nu känner jag mig som tuff_fish.

Lirade just nu senast på FTP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du spelar efter rullen med MM (som du förmodligen läst om i dina böcker) och får in pengarna som favorit bör du inte ha gulat. Jag drar slutsatsen av att du har en övertro på dig själv att du är bättre än genomsnittet och att du tror att du lider av en otursrigg som gular varje insättning du gör.

 

Otur är poker men gula är inte poker om du får in degen som favorit och har en stabil rulle för nivåerna du spelar på. Låter även som du gjort flera insättningar vilket stärker min teori

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då satt jag nog på samma bord som ni gjorde. Tycker mig minnas denna....konversation.

 

Clueless

 

"Jag hoppas din Mamma dör" skrev du till mig i Svenska spels chat efter du torskat 33 mot mina ess.

 

Vad är det som får dig att tro att vi ska vara trevliga mot dig när du beter dig som en idiot själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade lite på Mr.Gul:s tididare inlägg på forumet och hittade bl a:

 

Citat:

 

Tack för ditt svar Luap.

1. Jag känner mig trygg på nl10 för att jag har lirat där mycket tidagare, men poker intresset går i vågor. Det är därför. Kan bemästra spelet utan problem.

Känner till 20-30 inköp.

 

2. Pga av min låga Br så kör jag mycket tight spel, det resulterar att jag inte lirar mycket händer dom jag ger mig in vinner jag oftast.

 

3. Stor brist hos mej, tex handen med 99 vann jag pga att jag läste senaste Poker mag. Det enda jag är bra på är att läsa spelet.

 

Slut Citat:

 

 

Om Mr.Gul nu kan "bemästra spelet utan problem" och "händer dom jag ger mig in vinner jag oftast" och "Det enda jag är bra på är att läsa spelet"

 

Vad är hans problem när han bemästrar spelet utan problem??

 

Clueless

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan pokervänner!

Det är så här att varje gång jag sätter in pengar, så går det inte att vinna det verkar som jag har en permanent downswing! Senast nu innan ja gula var bästa jag kunde få 2 par, men då åkte jag mot nån triss. Det är alltid samma gammla skit. Runner runner skit. Inte nog att dom har fått in sin runner runner stege, sen så hånar dom mig i chatten, å det är väl inte särskilt shcysst.

Jag har läst 3 poker böker slansky, harrington, glimme. Jag kan säga jag använder det som står där, men är det nån kille med färg drag ja då vägrar han lägga den!. Inlägg som "fy fan va dålig du är på poker" du suger", vill jag inte ha. Om inte moderatorna vaknar och tar bort dessa inlägg, kommer jag personligen ta hand om dessa personer. Ni fattar vad jag menar så skärp er visa att ni är över 18år!!!

Just nu känner jag mig som tuff_fish.

Lirade just nu senast på FTP.

 

Först å främst så ger din titel mig fiskvibbar.. inte konstigt att du gular, du e förmodligen kass.. vilket samtliga som har mött dig på SvS kan intyga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...