Ängeln17 Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Har en diskussion med svärsonen som lirade en liveturre i helgen. Behöver lite hjälp här då vi är oense. Andra blindperioden 50/100. Hero och Fi har bägge ca 150BB i stacken. Det är ca 83 kvar av 90 startande och 9 får pris. Hero plockar upp KK i BB. En i mitten pos limpar och så även knappen och SB. Hero höjer till 1000. Endast knappen synar. Floppen kommer :klöver: med tia hög. Hero har inte K i klöver. Hero checkar och Fi på knappen blixtställer med ca 140BB i en pott på 22BB. Då till nötfrågorna: Ska Hero A: beta halv pott och vika mot ev omslag, eller B: checka på den floppen? Som spelat. Ska hero syna, och vid förlust åka ur? Själv lutar jag åt A på första och nej på andra. Skulle uppskatta lite feedback här. Citera
sturedenstore Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Hero spelar alt A. Som spelat blixtfold? Citera
DocLame Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Jag skulle betfoldat floppen. Men som spelat är det ett väldigt lätt vik. Kan inte förstå hur det skulle kunna råda oenighet om det? Citera
Ängeln17 Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Postad 25 September , 2007 Jag skulle betfoldat floppen. Men som spelat är det ett väldigt lätt vik. Kan inte förstå hur det skulle kunna råda oenighet om det? Njea, är väl egentligen inte där den stora oenigheten ligger. Citera
dlinder Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Katastrof att inte betta floppen. Det ska vara närmare pott också. Citera
Gahlster Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Klart det är beta ut som gäller och fold nu som gäller. Luktar nötfärgdraget som sämst. Citera
DocLame Postad 26 September , 2007 Rapport Postad 26 September , 2007 Njea, är väl egentligen inte där den stora oenigheten ligger. Det var skönt att höra. Citera
Tomtah Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Personligen skulle jag betat lite under pot på flop och vika mot omslag i stort sett 100% av gångerna. Jag är inte speciellt duktig dock. Citera
kausti Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 synar ni om ni har K:c: ? Jag gör det iaf Citera
Dead-Inside Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 synar ni om ni har K:c: ? Yes, har han så grattis. Citera
Recommended Posts