Gå till innehåll

Texas Calculatem


MrHansen

Recommended Posts

E det ett bra köp eller räknas det som fusk av poker klienterna kan väll inte vara ett olagligt fusk iallafall när den omöjligt kan räkna ut när man har tur eller ej...

har haft mina tankar på att köpa Texas calculatem men vet inte ens om det kommer vara till min hjälp när man ofta kan känner på sig att man sitter i en underlägsen situation, fast kanske inte lika ofta har modet att svälja sin stolthet och lägga sig.:roll:

Är det någon som har testat calculatem eller ngt liknande med stor framgång???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Det finns inget program som kan räkna ut när man har tur, så det är ingen bra definition på olagligt fusk. De flesta sajter definierar program som ger dig instruktioner om hur du ska agera som fusk.

2) Dessa program kan kanske hjälpa dig att lära dig att spela efter ett system som programmerarna designat. Det finns ingenting som säger att detta system är bra eller inte.

3) Lär dig svälja din stolthet utan att ett program säger åt dig att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det programmet kommer inte hjälpa dig ett dugg att bli en bättre pokerspelare. Jag testade det lite när jag började men efter 1 pokerbok + pokeroffice insåg jag att jag var överlägsen calculatem. Kanske kan vara till hjälp för nån som inte kan reglerna och behöver hjälp med att höja AK pre och inte råka folda när floppen kommer AKx.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...