Pokerfejset Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2007 Är jag fel på det om jag säger att jag sett ditt nick på unibet? Japp, det är inte jag iaf. Nickar Nerosen på prima och har inte lirat där på månader. Gårdagen slutade med att jag blev 3-outad. J5 på SB, limpar in med 2 till..Flop J54, checkraisar en kille väldigt kraftigt, han synar ..turn 9..kliver.. han visar J9. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Gårdagen gick sådär. +2k kr, men losade ungefär 1327 sateliter av 1327 möjliga vilket jag uppskattar som inte bra. Blev lite tiltad efter att ha losat HU i den första där böra 1an fick gå vidare, helt sjukt konstig och dålig hu. Efter den rullade det snabbt. Ska iväg nu fixa lite övergångspapper blabla. Sen har vi fått nyss på en lokal igen. Perfekt läge, och har inte sett den än men de andra säger den e nice. Fick erbjudande om den igår och vi kommer nog ta den. Grindhouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Gårdagen gick sådär. +2k kr, men losade ungefär 1327 sateliter av 1327 möjliga vilket jag uppskattar som inte bra. Blev lite tiltad efter att ha losat HU i den första där böra 1an fick gå vidare, helt sjukt konstig och dålig hu. Efter den rullade det snabbt. Ska iväg nu fixa lite övergångspapper blabla. Sen har vi fått nyss på en lokal igen. Perfekt läge, och har inte sett den än men de andra säger den e nice. Fick erbjudande om den igår och vi kommer nog ta den. Grindhouse. Sjukt nice med lokal som man kan grinda i, blir alltid roligare om man är ett par st, jag vill me ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bogus Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Hur ligger du till i carlos-rejset fisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Hur ligger du till i carlos-rejset fisen? Ja du, orkar knappt kolla på det. Vinner ju inga toppriser ändå utan blir det ngt är det typ 50-100$. Har ju inte spelat så jättemkt den här månaden så ligger förmodligen utanför listan t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Vart rätt irriterande dag... Irriterande 1 Vaknade efter att klockan pipit i 45 minuter och självklart ska man vara trött. Irriterande 2 Måste kliva upp. Irriterande 3 Måste iväg och missar första bussen. Irriterande 4 Fick en gammal mobbad klasskamrat brevid mig som inte kan hålla käften på bussen och trots min talande tystnad fatta han inte vinkeln. Irriterande 5 Ska lämna in övergångspapper till förbundet och går först till Svenska ishockeyförbundet, men jag skulle visst till stockholms hockey 10 meter bort. Irriterande 6 Varenda kotte var på lunch. Irriterande 7 Följa med mor min och handla. Irriterande 8 Hon gör allt i slowmotion, medans jag bara vill ut ur affären. Irriterande 9 Hon ber mig plocka upp på mitt rum. (hon ska städa) Irriterande 10 Jag städa inte tillräckligt bra. Irriterande 11 Jag städade ytterliggare en gång inte tillräckligt bra. Irriterande 12 Avbrytits i spelande 6 ggr på 60 minuter. Irriterande 13 Puckon jag precis drack var gammal. Irriterande 14 Brosans dator har pajat och han vågar inte inte ringa supporten, 14 år gammal. Gissa vem som kommer få göra det........ Irriterande 15 OMG OMG har precis satt mig igen och måste avbryta igen dfr jag blivit skitnödig. Listan kan göras mkt längre än såhär. Typ ett 30-tal saker till som jag kan komma på typ. Har vaknat på helt fel sida...... Perfekt tillfälle att lira lite poker. Ska testa långgrind och försöka inte tilta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Började apdåligt med att jag losa överpar mot hålpipandraget i 1.5k pot. Men har efter det iaf jobbat mig upp till ett litet plus tack vare tighta rövar som inte fattar att deras dubblingar på flop inte får mig att lägga ens två överkort. Tänkte avrunda det där men blev precis 2-outad på river. All in pre, visserligen mot shortie men små dammar ni vet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 10 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2007 Spelet har gått segt senaste dagarna. - lite här och lite överallt så det är skönt RB kom in precis. 2K$ sitter väldigt fint. Ska köra 40k och kanske ftop ikväll. Sedan ska jag grinda järnet tills dess. Tycker jag spelat väldigt lite den här månaden. Vfr kan man inte sitta som vissa andra typ 8 timmar. Vart ligger man i vadet då? Skulle lira in så jag hade 150k i BR tills den 10 dec. Och den ligger nu på... 110k kr typ. Ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2007 Ute ur event 7 på tilt. Har bara 2.4k efter första pausen efter att ha losat mot 6-outarn på rivern i 2.5k pt. Limpar in med A8 spader från utg+1. BB som suger har 16k som har lottat sig till på helt sinnessjuka spel. Han dubblar (idiot) som vanligt och jag synar. Flop kommer 368 med två spader. Han ställer direkt (idiot)..synar ..och han visar T2 i spader (idiot)..wp..river kommer T.. wp gg. Åkte tidigt i EPT kval prag också. Trodde inte han skulle syna potbet med färgdrag inför rivern, men såklart gjorde han det och jag paya of med mitt set och åkte strax efter. 150 på ipoker avbröts av ngn konstig anledning. Men var nog tur det, sparade förmodligen 100$ där. Annars är jag 600$ pp cg så typ +-+-0 för dagen. Juste kör mulligan på stejk nu också. Fick en ypperlig start där jag losa halva stacken med 99 vs AT all n pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2007 För det första.. Jag skulle vara evigt tacksam om musikkanalerna slutade visa Sean Paul stup i kvarten. Annars kommer det bli en jävla massa grind idag som förmodligen avslutas med highroller mttn. Kul att under missa jag bådaKK och AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 12 November , 2007 Rapport Share Postad 12 November , 2007 Vart rätt irriterande dag... Irriterande 1 Vaknade efter att klockan pipit i 45 minuter och självklart ska man vara trött. Irriterande 2 Måste kliva upp. Irriterande 3 Måste iväg och missar första bussen. Irriterande 4 Fick en gammal mobbad klasskamrat brevid mig som inte kan hålla käften på bussen och trots min talande tystnad fatta han inte vinkeln. Irriterande 5 Ska lämna in övergångspapper till förbundet och går först till Svenska ishockeyförbundet, men jag skulle visst till stockholms hockey 10 meter bort. Irriterande 6 Varenda kotte var på lunch. Irriterande 7 Följa med mor min och handla. Irriterande 8 Hon gör allt i slowmotion, medans jag bara vill ut ur affären. Irriterande 9 Hon ber mig plocka upp på mitt rum. (hon ska städa) Irriterande 10 Jag städa inte tillräckligt bra. Irriterande 11 Jag städade ytterliggare en gång inte tillräckligt bra. Irriterande 12 Avbrytits i spelande 6 ggr på 60 minuter. Irriterande 13 Puckon jag precis drack var gammal. Irriterande 14 Brosans dator har pajat och han vågar inte inte ringa supporten, 14 år gammal. Gissa vem som kommer få göra det........ Irriterande 15 OMG OMG har precis satt mig igen och måste avbryta igen dfr jag blivit skitnödig. Listan kan göras mkt längre än såhär. Typ ett 30-tal saker till som jag kan komma på typ. Har vaknat på helt fel sida...... Perfekt tillfälle att lira lite poker. Ska testa långgrind och försöka inte tilta. Det är helt enkelt sjukt synd om dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2007 Jo du, var inte på mitt bästa humör den dagen. Självklart är det nu jag som sitter här med brosans dator. Omformaterat hela dator och nu är det stop när jag ska installera telia. Hittar ingen anslutning fastän modemet är ikopplat och alla knappar lyser rätt. Någon som har ngn aning om vad jag gör för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 14 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2007 Hemma från första seriematchen på typ ett helt år. Startar då självklart med derby i div.4 mot värmdö. Efter 5-1 underläge efter första hämta vi igen i andra och matchen slutade 5-4 till värmdö. Sägas ska också att vi hade straff med 2 minuter kvar och 6-4 men lyckades inte få in kvitteringen ändå. Det e segt. 1 mål och 1 ass blev det. Men detta var nog ett av de bättre lagen i serien också. Bara vi kan bänka gubbarna i laget lite oftare kommer vi nog med i toppen. Skulle va grymt få upp saltis till 3an. Dom har typ alltid lirat i sistaserien. Aja poker. Bubbla 20k ($300 buyin) igår också. Sur som fan hade average och sedan får jag in degen mot bordets tomte som självkart just då har träffat när vi ligger i SB och BB. Markerna åker in med K7 vs K4 på floppen K43. Äckligt.. Pluss bra på cg senaste dagarna och börjar vänja mig på nl200. Kör rätt tight men det funkar. Är + ca 8.5k$ denna månad. Very nice. Sätter igång grindet igen. Var förresten hemma hos polarn idag och lana lite. Fyfan vilket snabbt internet. Ladda ner film på typ 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 24 December , 2007 Rapport Share Postad 24 December , 2007 var ett tag sen, hur går liret? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Sööööööören vart är du? du måste ju berätta när du reser bort. Saknar dig på msn. Måste ta rematch på settlers snart också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts