Gå till innehåll

Förslag på aktiviteter i Las Vegas


Richo

Recommended Posts

Hej!

 

Nu är äntligen min resa till Las Vegas bokad. Jag åker om 2 veckor och är öppen för förslag på aktiviteter att göra där. Jag kommer spela en del livepoker men vill samtidigt uppleva allt runtomkring i Vegas.

 

Jag hörde om något ställe man kunde hyra sportbil/h. Någon som vet något mer om de?

Tips på andra roliga sysselsättningar i Vegas?

 

Tacksam för alla svar!

 

VEGAS BABY!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan lätt ägna en hel dag (eller 2) att bara gå runt och kolla in alla hotell, Venetian och NewYorkNewYork är kanske de fräckaste.

Strathosphere tower är ju också ett måste för utsiktens skull.

I utflyktsväg är det väl Grand Canyon som gäller (bommade det tyvärr själv i somras).

Sen ska du ju självklart kolla in alla sköna pokerrum: Bellagio, Wynn, Venetian och Rio rekomenderas.

I övrigt lär du upptäcka en hel del att göra eftersom, både dag och nattetid...:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hörde om något ställe man kunde hyra sportbil/h. Någon som vet något mer om de?

 

VEGAS BABY!

Jag såg minst två ställen bara längs The Strip som hade det. Norra delarna, åt Stratosphere-hållet till, och söder om Paris.

 

Diverse sportbilar, amerikanare, motorcyklar (både italienska rakapparater och HD). Hummer också, tror jag, om jag inte blandar ihop det med Hummer-limousinerna.

 

Hittade dem! Dream Car Rentals.

 

Locations har en karta: Söder om Riviera (norra delarna av Strip) och norr om MGM Grand (södra delarna).

 

Vill ha! Gallardo, SL500, Lotus, Z4, femtisexans Cheva, femtinians Cadillac, Mustang... *dräggel*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...