Richo Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Hej! Nu är äntligen min resa till Las Vegas bokad. Jag åker om 2 veckor och är öppen för förslag på aktiviteter att göra där. Jag kommer spela en del livepoker men vill samtidigt uppleva allt runtomkring i Vegas. Jag hörde om något ställe man kunde hyra sportbil/h. Någon som vet något mer om de? Tips på andra roliga sysselsättningar i Vegas? Tacksam för alla svar! VEGAS BABY! Citera
RiggadLina Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Har du fru/flickvän/sambo? Citera
utahbulwark Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Har du fru/flickvän/sambo? lol:mrgreen: Citera
RiggadLina Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 lol:mrgreen: Jag menar allvar (= Citera
Coxxa Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 Du kan lätt ägna en hel dag (eller 2) att bara gå runt och kolla in alla hotell, Venetian och NewYorkNewYork är kanske de fräckaste. Strathosphere tower är ju också ett måste för utsiktens skull. I utflyktsväg är det väl Grand Canyon som gäller (bommade det tyvärr själv i somras). Sen ska du ju självklart kolla in alla sköna pokerrum: Bellagio, Wynn, Venetian och Rio rekomenderas. I övrigt lär du upptäcka en hel del att göra eftersom, både dag och nattetid... Citera
LuckyStar5.1 Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 ha kärlek på lite publika platser i Las Vegas är ett måste om man åker som par ...tänk alla ställen man ser på filmer, serier, eller kort sen ! EDIT: Helikopterturerna väl värda sina dollars. Citera
Matteprof Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 http://pokerforum.nu/forum/world-series-poker/3506-swedes-guide-till-las-vegas.html Citera
batio Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 ta med ett paket kådisar:oops: Citera
Richo Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Postad 17 September , 2007 Tack för idegenereringen! Jag har ingen tjej för tillfället =/ Åker dit med några kompisar.. Kan bli rätt hårt nattetid när 4 norrlänningar spårar Btw, ingen som har koll på vart man kan hyra bilar/h? Vore sjukt nice att testa massa sportbilar! Citera
Weedobooty Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 På andra sidan strippen från Circus circus finns ett ställe om hyr ut sportbilar, har jag sett. Citera
Hyler Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Jag hörde om något ställe man kunde hyra sportbil/h. Någon som vet något mer om de? VEGAS BABY! Jag såg minst två ställen bara längs The Strip som hade det. Norra delarna, åt Stratosphere-hållet till, och söder om Paris. Diverse sportbilar, amerikanare, motorcyklar (både italienska rakapparater och HD). Hummer också, tror jag, om jag inte blandar ihop det med Hummer-limousinerna. Hittade dem! Dream Car Rentals. Locations har en karta: Söder om Riviera (norra delarna av Strip) och norr om MGM Grand (södra delarna). Vill ha! Gallardo, SL500, Lotus, Z4, femtisexans Cheva, femtinians Cadillac, Mustang... *dräggel* Citera
Recommended Posts