Gå till innehåll

pejtrick grindar Cashgame


pejtrick

Recommended Posts

Tjo!

Nu är det äntligen dags för mig att försöka bygga ihop en liten fin rulle från $0 (igen). Har byggt rulle förut en gång, och den kom upp till 700 dollar, sen passade jag på att ta ut dom.

Min ekonomi består i stort sett bara av studiebidrag, så jag tänkte att pokern skulle bli lite av min andra inkomst, eller åtminstone något att köpa roliga saker för.

 

Har lirat NL Hold'em mest på "skoj" i 1-2 år nu, och anser att jag skulle kunna skrapa ihop pengar, bara jag inte blir så ivrig (som jag oftast tyvärr blir).

Har lirat pokerstars och betways frirulle rätt friskt och vunnit ihop några dollar varje gång, men aldrig tillräckligt för att ha flyt att få ihop något "stort"!

 

Har inte så stränga o många regler men att hålla mig på lägsta nivån på CG är väl en sak jag ska försöka hålla mig vid ett bra tag.

Kommer nog bli rätt tråkig dagbok, men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt hur det går för mig! :D

 

Wish me GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!

Ska börja på 0, dvs inte sätta in något överhuvudtaget.

Känns som en lättnad när man känner att man bara gått plus utan att behöva räkna hur mycket man gått minus om man nu gular. Ligger ju alltid plus om man börjar med frirullar etc så att säga! :)

Ska kika in i din tråd och följa dig också! Lycka till! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt med en till dagbok där ni försöker bygga från noll.

Själv lirar jag lite grann på everestpoker som ett sidoprojekt, där jag började med 0,00$ för nån dag sedan och har nu 27$, började med att lira gratis sngs, sedan tog jag steget upp till SNG 0,04$ buy in osv....

Helt klart värt att testa på! Lätt att komma ITM också, eftersom det endast är 10spelar tunering.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...