Gå till innehåll

Pokersida med bra SnGs.


mahjar

Recommended Posts

Hej.

Spelar just nu på Everest, men hade tänkt byta, och undrar om ni kan rekommendera nån bra sida, spelar mest SnGs (5/11/22dollars).

Hade tänkt byta till FullTilt, men där är väl spelarna inte lika dåliga som på Everest? Partypoker och Ultimatebet har jag redan testat.

 

MVH

 

Halloj.

Lirar just nu på ParBet. Motståndet på 11/22$ (och 5/11£) är ruskigt enkelt. Är du tight/aggro med lite disciplinerat SnG-spel har du enorma möjligheter att bygga upp din rulle.

De har dessutom hyffsade sign-up bonusar samt godkänt rakeback-system. Även reloadbonusar finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle säga SS, inte så grymt bra trafik på vissa nivåer, men ändå ok, blandat motstånd, endel regualrs, en del fiskar... osså jag då 8-)

 

låg rake!

Rake på SnG är väl samma som hos alla andra, d.v.s. 10%?

Jag testade lite själv på SvS men hatar verkligen klienten så jag var tvungen att sluta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle säga SS, inte så grymt bra trafik på vissa nivåer, men ändå ok, blandat motstånd, endel regualrs, en del fiskar... osså jag då 8-)

 

låg rake!

 

 

Att påstå att raken på SvS's SnGs är låg är ju bara fel. Den ligger på 10% av det som går till potten. Så är det som sämst på övriga pokersiter som jag varit inne på om man bortser från vissa undantag för microlimit. Tar man även med i tankarna om att de har lägre rake än de flesta(typ alla?) på CG och inte har några möjligheter att erbjuda varken bonusar eller RB så är det riktigt uselt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...