Eblinho Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 1. Alla händer du vill spela typ, 3bb är bra. 2. Alla händer du inte vill höja med. 3. inga händer imo 4. 70-90% av gångerna. 2/3 av pottens storlek. 5. Fullt om du är duktig. Mini om du är kass o hoppas på tur. 6. spelar inte Hu Citera
kfluffie Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 höj allt Dumt att göra det på lägre nivåer, väldigt dumt. Mvh, KF Citera
skalle88 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Alla dina frågor handlar om motståndet och det är något du lär dig genom erfarenhet+analyser. Tråkigt men sant. Citera
jinxad Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Dumt att göra det på lägre nivåer, väldigt dumt. Mvh, KF men då handlar det ju inte om lika mycket pengar Citera
Eblinho Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 men då handlar det ju inte om lika mycket pengar Eeeh? Citera
Gäst Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Alla dina frågor handlar om motståndet och det är något du lär dig genom erfarenhet+analyser. Tråkigt men sant. Nej det gör dom inte. Citera
draft Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Jag skulle säga att mitt bästa tips jag kan ge är att försök att ha position så ofta som möjligt. M.a.o. spela "löst" från knappen och tightare i bb. Allt bli enklare då, pottkontroll, värdebetar, bluffar etc. Citera
bossbaver Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Dumt att göra det på lägre nivåer, väldigt dumt. Mvh, KF jaja ok, men alla träffar, bra startkort och alla draghänder... Citera
skalle88 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Nej det gör dom inte. Syftar du på buy-in frågan? Citera
brut Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Jag varierar mig. Prövar olika varianter och ser hur fi reagerar och försöker uttnyttja det. Tycker jag att han spelar dåligt mot limp så limpar jag osv. Säkert finns det standardsätt att spela på som är svårare att exploatera men tror att man vinner mer på att avvika från det pga dåligt försvar från fi. Citera
Recommended Posts