don_sebbe Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 det handlar inte om att komma undan på river,du spelar ju hand så fruktansvärt dåligt hela vägen.helt onödigt att slowspel så här. Det är en av anledningarna till varför jag borde komma ifrån rivern. Citera
pwned Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 förstår inte vad du menar med komma i från?han betar ^500,vill du folda där?isånnafalla varför slår du om själv? Citera
reto Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 han satt och fiska med 5-6 och trodde stegen räckte, det är vad jag tror. Citera
reto Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 skrev fel, jag mena högsta stegen .. du hade plockat hem det. Citera
pwned Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 öhhh bra gissning,testar du och läsa igenom tråden nästan gång så vet du att han hade TT.. Citera
cOP Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 förstår inte vad du menar med komma i från?han betar ^500,vill du folda där?isånnafalla varför slår du om själv? Enda vettiga inlägget. Citera
Recommended Posts