Gå till innehåll

Vandrarhem mellan 26e och 28e i STHLM


Steffow

Recommended Posts

Hejsan. Jag och en kompis ska se Dream Theater live på hovet den 27e och därför är det god tid att leta efter boende under vistelsen i huvudstaden eftersom att vi är norrlänningar. Nu ber jag er, trogna forumiter om tips på hyffsat billiga vandrarhem.

 

Det behöver inte nödvändigtvis vara alldeles i city.

 

Alla tips uppskattas!

 

PS. jag gör inte detta för att jag är lat utan för att jag är sämst på att googla! DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cred killen! Vilken Deja vu jag får. :)

Själv åkte vi ner 4 polare från Piteå vintern 98 för att se DT på Cirkus. Då bodde vi på nått vandrarhem som låg breve gamla Limpbar.

 

Efter det har jag sett dem en handfull gånger och kommer givetvis vara på plats nu om 3 veckor. Dock ser jag själv mest fram emot Symphony X vars senaste album jag gillar mer än DTs senaste. Men alltid kul att få se två av ens absoluta favoritband tillsammans.

 

Läg väl bli någon öl innan, Anchor eller Harry B James typ :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyssna inte på urmyrakeback, han är bara en i raden av alla jävla dryga 08or.

 

Tummen upp för att du åker dit för att se Dream Theater :mrgreen: Lär vara ett hyfsat liveband typ :)

 

Jo dream theater är enormt bra, har ju världens bästa trummis, en av de bästa gitarristerna och killen på bas och synt är inte dåliga dom heller. Älskar dream theater, lyssna på dom som fan när jag spelade mycket gitarr och vlle bli rockstjärna, de gör enormt bra musik!

 

Lär bli grymt, ha det kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cred killen! Vilken Deja vu jag får. :)

Själv åkte vi ner 4 polare från Piteå vintern 98 för att se DT på Cirkus. Då bodde vi på nått vandrarhem som låg breve gamla Limpbar.

 

Efter det har jag sett dem en handfull gånger och kommer givetvis vara på plats nu om 3 veckor. Dock ser jag själv mest fram emot Symphony X vars senaste album jag gillar mer än DTs senaste. Men alltid kul att få se två av ens absoluta favoritband tillsammans.

 

Läg väl bli någon öl innan, Anchor eller Harry B James typ :)

 

KLONK! Symphony X is the shit! Glömde att dem ska vara förband. Nu blir man ju riktigt avis. Har inte riktigt kommit fram till hur jag vill ranka deras senaste :) Deras liveskiva är förresten riktigt jävla bra!

 

Men iofs, lever man glidarliv i Bangkok kanske man inte ska gnälla :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...