Gå till innehåll

3 Avgörande händer i en Rebuy MTT 10$


mr-flow

Recommended Posts

Okej. Måste skriva av mig lite.

 

Första handen jag sitter UTG med blindsen 400/800 ante 75 tror jag.

Jag sitter UTG, har en sjukt tight image tror jag eftersom ingen någonsin har synat mina stölder och dom har varit få. Jag raisar upp 2400 (tror jag) alla foldar till BB som sitter med 13k Marker (Jag sitter på nästan dubbla AVG med 35K) och jag vet inte, men jag tar en syn. han har 88 som står.

 

hand 2 AK UTG samma bilnds tror jag. 3x bb. SB reraisar mini typ och jag ställer han synar jag har typ 29K eller nått och han har 16-17K och han har 88. som också får stå.

 

hand 3. AhKh från UTG+1. Raisar upp 3xbb till 3000, SB (Som klagade över den tidigare SB's raise) synar och bb ligger. Flop 10h 6h 3s. Han betar ut 4k jag ställer in resterande 12K och han synar efter 2 sek betänkte tid. han har 77 som också får stå.

 

När gör jag mest fel, om jag gör något fel. Vem av FI spelar sämst?

Jag blir så enormt trött jag tyckte jag spela enormt bra ända fram och gjorde några lyckade moves så åker man på 3 ~ 50 50 och är ute.

Edit: ungefär 50+ till bubblan.

GAH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första handen jag sitter UTG med blindsen 400/800 ante 75 tror jag.

Jag sitter UTG, har en sjukt tight image tror jag eftersom ingen någonsin har synat mina stölder och dom har varit få. Jag raisar upp 2400 (tror jag) alla foldar till BB som sitter med 13k Marker (Jag sitter på nästan dubbla AVG med 35K) och jag vet inte, men jag tar en syn. han har 88 som står.

 

Va har du i första handen? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...