brolija Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Är det någon som har en sådan och kan svara på frågan om hur länge den klarar sig på batteri? Ovärt om man liksom kan rycka ut kontakten för att få den att sluta.. Ps. Fungerar uppladdningsbara batterier? http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=390454 Citera
exxe Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Vet inte, men det såg ut att vara exact vad jag behöver. Så jag har nu beställt en. tack för tipset Citera
TotalFarsa Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Enda sättet att stänga av alarmet är att sätta tillbaka helikopter-snurran!Riktigt skoj den dagen den far ut genom fönstret Citera
brolija Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 hahaa verkligen den här mardrömstanken på att man faktiskt bor på 6:e våningen också, jag menar det är en bit ner och den kan flyga långt långt bort! Men tillbaka till ämnet eller frågan.. Behöver veta ganska snart och nån lär ju ha en sånhär? Citera
kfluffie Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 hahaa verkligen den här mardrömstanken på att man faktiskt bor på 6:e våningen också, jag menar det är en bit ner och den kan flyga långt långt bort! Men tillbaka till ämnet eller frågan.. Behöver veta ganska snart och nån lär ju ha en sånhär? Har ingen sådan själv men slängde iväg ett mail till TM (Av någon anledning =) ) och fick detta svar: Hej Tomas!Klockan i sig är strömsnål, däremot är det själva larmet som drar lite. Min uppskattning är att batterierna håller i runt 6månader beroende på batterimärke. OBS! Detta är endast en uppskattning. Vi har här undersökt och testat klockan/alarmet runt 100gr utan att batterierna har någon indikation på att ta slut. Mvh, KF Citera
Recommended Posts