Djens Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Nu över till två frågor; 1. Kan ni ärligt säga att ni har samma passion för pokern som ni hade för några år sedan, och tycker ni att det är lika värde vid borden som förr? 2. Vad ska ni "proffs" som har vunnit ihop en del pengar. och som sedan slutar, göra då pokern har lagts på is? Jobba? Investera? Vore kul att få veta vad ni kommer göra efter det att ni "gjort slut" med den "sport" ni en gång älskade. Tack för mig, ingen skönskrivande artikel kanske, men jag är lite trött. Over and out! FreePlopp, 19 år. 1: Nej, men jag tjänar mer än jag nånsin gjort, det motiverar mig ändå, mer pengar ger mig välmående. Folk är verkligen generellt sett genomusla på poker och har ingen aning om något. 2: Jobba som kemiingenjör som jag utbildat mig till, starta eget företag inom hälsa/träning som jag funderar på o plugga vidare inom och är intresserad av. Kanske leva på pengarna jag spelat in resten av livet, beror på hur det går kommande år. Ingen omöjlighet. Citera
Jennez Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 1. Kan ni ärligt säga att ni har samma passion för pokern som ni hade för några år sedan, och tycker ni att det är lika värde vid borden som förr? 2. Vad ska ni "proffs" som har vunnit ihop en del pengar. och som sedan slutar, göra då pokern har lagts på is? Jobba? Investera? 1. Inte samma passion men annorlunda och lika stark. För mig är det ett kul spel, ingen inkomstkälla. Tycker fortfarande att det finns värde men det är inte som förr. Eller vad vet jag förresten? Samma värde men mindre action (iaf på sng) kanske. 2. Jg har slutat som ”proffs” för ett bra tag sedan. Inte för att jag tjänade för dåligt (eller jo, det gjorde jag om man jämför med ett snitt på 20k per dag, det var väl ungefär vad jag gjorde på en månad) utan för att jag helt enkelt tröttnade på att grinda. Jag spelar regelbundet men aldrig för brödfödan. Jag spelar för att det är kul oh vinner man är det en bonus. Citera
Recommended Posts