Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Wow, här har vi en riktigt högklassig liveblogg. Synd att man har missat den. Blir helt klart att följa fr.o.m. nu!

Tack, riktigt kul att höra faktist. Även om det inte blivit så många HH's på slutet. Men har knappt spelat några MTTs på FTP/Stars på slutet då blir det inte så många.

Men det går i perioder:-)

Vad exakt menar du med "liveblogg" förresten?

Postad

dno

55k marker i "SM" på SVS, 5k var startstacken.

fyfan...bustade i 380k pot QJ mot 56 ai pre. flop Q23. turn 4.

det var i "SM" förresten.... fick typ 12k svenska. Men hade bara 40% i mig. Men har % i kompisen som ligger kvar med bra stack....

Omg Fyfan Min Kompis är Kvar Och Han Får Inte Upp Sitt Bord För Att Det är överbelastat. Staten är Ett Skämt.

Fick upp det efter ett tag, men missade över 10 händer, förlorade iaf sb+bb på dom här stört höga turboblindsen.

lol poker e kul

da million kronor lottery :-D

kompisen bustade på finalbordet efter ett par riktigt äckliga beats i sjukt stora potter.

cirka 48 000kr till mig men ändå sjukt besviken....:oops:

Nästintill lifechanging money lite högre upp....

och till klyka:

2 MÅNADSLÖNER I FEJK-SM, SHIP IT ORENA PENGAR, VITA MEN SMUTSIGA:mrgreen:

:heart: kärlek eller kompispuss ?

Postad
Tack, riktigt kul att höra faktist. Även om det inte blivit så många HH's på slutet. Men har knappt spelat några MTTs på FTP/Stars på slutet då blir det inte så många.

Men det går i perioder:-)

haha han är ju ironisk, f.ö ska du försöka att hålla dig borta från forumets störst troll.

Postad
haha han är ju ironisk, f.ö ska du försöka att hålla dig borta från forumets störst troll.

Vad får dig att tro att jag trollar? Jag gillar den här dagboken. Det är en grov anklagelse du kommer med. När har jag trollat?

Postad
och till klyka:

2 MÅNADSLÖNER I FEJK-SM, SHIP IT ORENA PENGAR, VITA MEN SMUTSIGA:mrgreen:

:heart: kärlek eller kompispuss ?

Det räcker inte till kärlek (för det krävs medaljplacering följt av likartat förnekande av turneringens SM-status), men väl en liten crush. ;)

:heart: :heart: :heart: