olalun Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 En fråga: Är du full när du spelar lr kan du helt enkelt inte reglerna i Holdem? Citera
hampulito Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 En fråga: Är du full när du spelar lr kan du helt enkelt inte reglerna i Holdem? Posta gärna någon hand som visar vad du menar? Citera
kurtkatt Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 En fråga: Är du full när du spelar lr kan du helt enkelt inte reglerna i Holdem? hahhaha. både och stämmer nog rätt bra. fan måste beatat dig rätt bra om du ska orkade leta upp den här gamla skiten... nick?? Citera
kurtkatt Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Postad 20 December , 2007 Posta gärna någon hand som visar vad du menar? ja, fler skämmes hörnor e precis va ja behöver... Citera
sorkenkk Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Ja du spelar faktiskt lite smålustigt så förstar att olalun frågar det lol. Citera
hampulito Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 aaahh, d e du som e dntpushme (hade glömt d), fick ju smaka lite pf där för ett tag sen, men annars ser ja dig inte ute så mkt, eller d kankse e jag som inte e ute så mkt. eeejjooo, var nära och hamna aipf med både 75cc och 109hh häromdan, men blev bara 109hh mot kk... Citera
hampulito Postad 23 December , 2007 Rapport Postad 23 December , 2007 ooops, det va inte ja som var inloggad här. yeye, hamp e iaf oskyldig till sina senaste svar i denna tråd, nu ska ja spamma saker på det här kontot, gogoogog Citera
sorkenkk Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 aaahh, d e du som e dntpushme (hade glömt d), fick ju smaka lite pf där för ett tag sen, men annars ser ja dig inte ute så mkt, eller d kankse e jag som inte e ute så mkt. eeejjooo, var nära och hamna aipf med både 75cc och 109hh häromdan, men blev bara 109hh mot kk... Det var för övrigt ett väldigt kallt spel. Bra timing! Citera
olalun Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Helt ärligt kurtkatt, hur jävla dålig är du??? Citera
kurtkatt Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 skalsteg??? och obv, HU??? Citera
Late Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 aaahh, d e du som e dntpushme who is? Citera
kurtkatt Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 är inte det rätt självklart? Citera
hampulito Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 who is? Jga vet inte någon som heter dntpushme har jag verkligen skrivet det där? jag vet vem du är. Citera
Recommended Posts