Ängeln17 Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Tror att bl annat Conspirscy gjort en del filmer. När det gäller hur du ska spela är väl det här en samling värd att leta efter tips i: http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/22008-laenksamlingen-foer-oss-som-spelar-sngs-2.html Kolla i första inlägget där. Citera
Gäst Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Finns väl ingen gyllene formel för hur man vinner en massa pengar men i grunden vill du ju spela mkt händer i position och få händer ur position. Dina frågor är väldigt generella men spela spela spela så kommer du lära dig ett och annat. Finns väl en massa vägar att gå för att utvecklas, personligen har jag lärt mig mest genom att tänka en massa och försöka fundera ut vad som är optimala spel i olika situationer. Jag skulle kunna tala om för dig hur jag spelar specifika händer men det är rätt ointressant för dig eftersom du själv måste förstå varför man spelar dem på ett visst sätt. Citera
Recommended Posts