Gå till innehåll

PRG: Poker Academy Prospector


raptorjr

Recommended Posts

Någon som testat? Bättre sämre än PT/PO på att analysera? Verkar finnas lite automatisk analyser av sitt spel. Kanske inget för en erfaren spelare eller expert på att läsa PT siffror. Men kanske kan ge nybörjare en bättre förståelse för spelet och vad man måste ändra på?

 

Ser ganska snyggt ut iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som verkar ha en åsikt. Men när jag sitter själv och kollar runt lite så tycker jag det känns bättre än PT. Är iofs ingen PT expert, men Prospector tycker jag känns enklare och det känns, för mig, lite mer användarvänligt och man har lättare att förstå och plocka ut grupper med händer som man vill kolla närmre på.

PT har jag alltid tyckt varit en himla röra och inte orkat sätta mig in så mycket som man skulle behöva göra för att få full nytta av programmet. Med Prospector så känner jag nästan att det är kul att plocka ut händer och kolla statistik och försöka förstå var jag gör fel.

 

Men vore väldigt kul om nån med mer kunskap inom PT/PO kunde testa och uttala sig.

 

För den som har en stor PT databas så är det bara att exportera händerna till textfiler, Prospector kan sedan importera dom. Iofs så tar demon bara 1000 händer.

För övrigt går det ruggigt snabbt att importera dom 1000 händerna. Spöar PT lätt när det gäller att importera händer, och bara det är ju ett stort plus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriver väl vidare själv då när ingen annan bryr sig =)

Läste i en tråd på 2+2 att dom som gör Prospector efterlyser spelare som har handhistorik från Svenska Spel. Nu spelar jag inte där själv, men tycker det låter ganska intressant att dom vill kunna lägga till Svenska Spel på listan över siter som dom kan läsa in. Eller det är väl Boss Media klienter, har ingen koll?

 

Men det finns väl inte så många analysprogram i dagsläget som läser in dom? Vet inte om PO/PT gör det, hittade inget om det på deras hemsidor. När dom sedan får till en HUD också, vilket dom jobbar på, så känns det som om PT får sig en känga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...