Madde Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Vad betyder "ALL IN" rent konkret, om min medspelare säger all in vad betyder det att medspelarna måste göra ? Citera
pokerpewe Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 det betyder att han sätter alla sina marker i potten och det är upp till motspelarna att antingen syna hans raise eller lägga sig alternativt själv "Höja potten/gå all-in" som bara funkar om den spelare har mer marker Citera
Ängeln17 Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Hej, nä det betyder det inte. Det betyder att spelaren som ska till att beta vill använda hela sin stack i bettet. Dvs h*n sattsar allt h*n har kvar i sin stack. EDIT: Hehe, där va pokerpewe snabbare. Citera
VonPiotr Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Det betyder att de betalar allt dom har i marker. Och vill någon syna så kostar det lika mycket som den som gick all in.. Man kan även gå all in när en annan gått in med mindre marker än den första. Men ALL IN betyder ALLT IN.. Konkret. Lycka till i fortsättningen. Citera
DocLame Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Det betyder att de betalar allt dom har i marker. Och vill någon syna så kostar det lika mycket som den som gick all in.. Man kan även gå all in när en annan gått in med mindre marker än den första. Men ALL IN betyder ALLT IN.. Konkret. Lycka till i fortsättningen. Stabilt... Citera
oleby Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 Det betyder att de betalar allt dom har i marker. Och vill någon syna så kostar det lika mycket som den som gick all in.. Man kan även gå all in när en annan gått in med mindre marker än den första. Men ALL IN betyder ALLT IN.. Konkret. Lycka till i fortsättningen. Utrett redan i september för helvete. Nu förlorade jag 10 sekunder av mitt liv för att du var tvungen att bumpa... Citera
Recommended Posts