Scarface86 Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Som jag nänmnde i rubriken, vilken sajt har flest SNG fiskar? Vad jag har för mig så har PS de bästa SNG spelarna... Men hur är det med FTP och PartyPoker? En till fråga som jag har är vad ni rekomenderar för settings i Poker Office för SNG's? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Gillade iPoker nätverket rätt bra. Lirade NoIQ Poker klienten. Bytt till CG nyligen men i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjulapan Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Ipoker har så hemst fiskiga SnG-spelare så man bara ryser. Full tilt-spelarna på de lägre nivåerna (under 100) är också sjukt kassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts