Gå till innehåll

undersökning svenska spel - öppnafärgstegar samt kk


morsan

Recommended Posts

Hej jag och min kompis som gridar en hel del på ss, snitt 40k händer var undrar om någon annan har märkt samma sak som oss att öppnafärgstegar näst intill är omöjliga att sätta samt att när man sitter på kk kommer säkert 6-7ggr av 10 ett a på floppen.

 

så nu är vi lite nyfikna på om de bara är vi 2 som har märkt detta.

 

 

vi har hela tiden sagt till varandra när vi tex får kk vad kommer och den andra säger så klart aa och va kommer inte på floppen om ett a.

 

samma sak med öppnafärgstegar, sitter den ?

nej och samma sak här klart den inte sitter, upplever att kanske 1 på 10 på sin höjd som sitter och då är jag väl optimistisk.

 

 

så nu vore de spännade om nån annan upplever samma sak?

hållt på så här sen dec så har ju hunnit bli ett antal händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de var tydligen dumt att förvänta sig ett simpelt svar på den här frågan.

 

då de som svarat i tråden tydligen bara vill fjanta runt trodde detta var ett seriöst forum en tydligen icke.

 

Tror du på allvar att SvS programmerat programvaran så att KK (nästan) alltid får ett A på floppen och öppna färgstegedrag (nästan) aldrig sitter?? Hyffsat dumt isf.......

Börja idag och skriv upp varje gång du har KK och hur ofta du får ett A på flop. Återkom sen om ett par hundra KK om det händer betydligt mer än typ 20% av gångerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om OP INTE anser detta vara en fråga om SvS är riggat eller inte så måste frågan omformuleras.

 

Innan det kan inte OP förvänta sig andra svar än:

1. JA, SvS är riggat till max och en massa andra siter är med i samma konspiration!

2. Lägg ner, SvS är inte riggat. Kom med argument/bevis till ditt påstående.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skriver absolut inget om rigg jag frågar bara om nån annan har upplevet samma sak?

 

vad har de med rigg att göra?

 

 

Jo jag känner att öppna färgstegdrag sitter väldigt sällan, känns som mindre än en gång på 20.

 

Tycker att ett A inte kommer riktigt 60-70 procent av gångerna tycker snarare det ligger runt 25-30 procent. Annars håller jag helt med dig om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rtsätt i stora riggtråden, och som Baller säger så är det snorenkelt att undersöka om ni har tillgång till 40k handhistories.

 

Det alla vänder sig mot var användandet av "upplever". Man upplever inte något som är supersimpelt att kontrollera (specielt KK med A på floppen är ju lätt att kolla).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...